• Hama2

Dominans och Undergivenhet...

Bedhead skrev 2011-05-04 20:46:33 följande:
    Det är synd om oss. All messed up and nowhere to go.
    Nämen så trevligt! jag som gillar att vara dominantFlört Då har jag hittat rätt känner jag..
  • Hama2

självklart inte , men jag är det i tanken ;), själ och hjärta..

• Hama2
    Agridulce skrev 2011-05-04 21:00:01 följande:
    Hear hear!
    Samma här..... håller på att få tuppjuck. Känner mig som en pyrande vulkan om inte någon tar kontrollen snart.
    mmm... två som behöver tas omhand..;)
  • Hama2
    Bedhead skrev 2011-05-04 21:01:26 följande:
    Man kanske borde starta en hjälpgrupp för undergivna slynor utan någon som dominerar dem? Nej, det skulle bara vara deprimerande förresten.
    ha,ha... ja jag får nog starta upp detta..brukar få ta tag isaker både här och där..
  • Hama2
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:02:46 följande:
    Mmm visst är det?

Men vet du, jag stöter på så många olika typer av dominanta män. En del verkar tro att bara för att man är undergiven, tar man vilken snubbe som helst.
    Jag ställer nästan hägre krav på en man som ska få äran att dominera mig, än en annan man.
    jepp.. man måste nog vara väldigt hänsynsfull och så trots allt för att det skall funka..
  • Hama2
    Agridulce skrev 2011-05-04 21:06:38 följande:
    Aaaah! Pretty girl in new costume.
    Vi får väl läxa upp varandra
    ha, vilken träff det skulle bli..en hel hög personer som ömsom undergivna ömsom läxar upp varandra. :)
  • Hama2
    Agridulce skrev 2011-05-04 21:12:42 följande:
    Haha, alla ligger i en hög och väntar på någon som ska komma och ta dem i nacken och inget händer.
    Ja, blir kanske kontentan av det hela.=S 
  • Hama2
    Bedhead skrev 2011-05-04 21:31:13 följande:
    Jag är väldigt öppen från början med min läggning, med påföljd att jag råkar ut för ovan nämnda knäppisar/fejkisar.
    sensmoralen är då att: -För att vara dominant måste man även vara väldigt snäll-..eller?
  • Hama2
    Anonym (Lara) skrev 2011-06-12 21:20:44 följande:
    Var ska jag anmäla mig? Skrattande Bra med Finlandsfärja så att man slipper betala övervikt för kedjor, bojor, leksaker och piskor på flyget! Flört
    ja, vi kanske får grupprabatt på färjan om vi är tillräckligt många..och själfallet större hytt  till samma pris Cool
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...