Inlägg från: Anonym (taurus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (taurus)

Dominans och Undergivenhet...

Gillar din nick, det avslöjar din läggning....

• Anonym (taurus)

här är det fart. visst är det härligt med en skön samspel mellan en ug och en dom. Sex är så mkt mer ärn bara den fysiska handligen. Den emotionella är ju SÅ MYCKET.
    jag uppfattar mig som en dominant man som inte får leva ut den sida som jag skulle vilja. Jag uppfattar inte mig som en kontroll freak inte alls faktiskt. Jag är en verbal och ganska så expansiv person, tror att folk i min närhet uppskattar mig för min kreatitivitet och passion. Detta tar sig till uttryck i passion och ett expansivt sätt i sängen där jag vill "piska upp" ett tilstånd av emotionell utsatthet och njutning, där kommer en ug kvinna in.
    nu blir jag kåt...får återkomma ;)

• Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-05 09:35:05 följande:
    Hahahaha...ja du vet redan att jag fullkomligt älskar din syn på den sexuella biten.
    Jag tror det är mycket pga din kreativitet.
    tack...
    min känsla är att det kan uppstå ett tillstånd där allt skalas bort och kvar finns urstarka emotioner, total ömsesisidig tillgivenhet och mkt mer.
    eller vad säger du/ni?
  • Anonym (taurus)

hmmm hur många ug kvinnor har anslutit sig till denna tråd, skulle kunna tänka mig att det finns otroligt många fler på FL eller är det så de allra flesta är tillfredsställda i sina befintliga relationer...

• Anonym (taurus)
    Bedhead skrev 2011-05-05 13:39:31 följande:
    Dags för en omröstning, kanske?
    det tycker jag, vilka frågor skall det vara?

är inte alls ug
    lätt ug
    ganska ug
    mkt ug
    kan inte leva utan
    varje fråga upprepas i 2 varianter....får leva ut det och får inte leva ut det

;)
    something along those lines?
  • Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 09:18:29 följande:
    Fast här ser jag det inte alls på samma sätt. Tvärtom. För mig är det ett samspel, en mycket stark dynamik.
    Jag är även en undergiven som gillar att kanske trotsa, göra lite motstånd (följd av bestraffning), kanske köpa ett nytt läderbälte åt honom (hint hint) eller sätta på mig ett halsband och räcka honom kopplet.
    För mig handlar det om en dynamik, där min roll (även fast jag är undergiven) är lika aktiv som hans (fast inte fysiskt). Han bestämmer, det är hans ord som gäller, han styr, han tar, jag tillfredsställer.
    Men samspelet är totalt.
    Samspelet är viktigt för ingen orkar hålla ett en dynamik om man inte är 2 om det. Det kan inte finnas dynamik utan samspel, det är bara en illusion som försvinner snabbt därför dör relationen ut. Detta gäller oavsett typ av relation, dynamil och samspel är nykeln till en relation och bränslet är passion och mkt annat...
    även den som är ug måste bidra med eller till fantasi på något sätt genom att själv komma på eller eskalera/nyansera en fantasi. Då känner man att man är 2.
    Man vill verkligen känna att även en UG styrs av en fri vilja då smakar det riktigt bra:D
  • Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 10:23:41 följande:
    Amen!
    Salope, du är verkligen en slyna som faller mig i smaken. Jag undrar om du har en aning om hur jag skulle plåga din kropp och din själ för ömsesidig njutning?
    Jag skulle inte skona en enda liten del av din varelse............
  • Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 11:01:21 följande:
    Du får mig att le taurus.
    Jag gillar en man med känsla för passion och det verkar du ha.
    Det är en kittlande tanke att tänka på vad du skulle göra med din salope...för skonad är verkligen det allra sista jag vill bli.
    hmm det känns som om jag och en slyna är på samma våglängd här, vi förstår varandraFlört
  • Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 11:24:53 följande:
    Oh ja, du talar klarspråk i allra högsta grad.
    Passion och tillgivenhet - på ditt eget sätt
    just det med betoning på "eget sätt", då är det kul om ens eget sätt råkar vara i samklang med en slynas förväntningar och "aspirations" eller hur?
    vet du vad, jag börjar bli lite hård vilket inte bådar gott för dig....
    Demon
  • Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 11:39:11 följande:
    Absolut, finns inget vackrare än när två personers "egna sätt" faller i samklang.
    Jag skulle vilja vända på det hela och säga att detta bådar mycket gott för min del
    min slyna....Flört
  • Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 13:57:38 följande:
    Hänger du med på resonemanget ?
    I do...
  • Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 15:23:21 följande:
    Skål

Underbart!
    Jag sitter och funderar över koppel...jag älskar tanken på att visas upp, har en mycket stark exhibionitisk sida. Vill vara naken, iförd endast höga klackar, en vacker buttplug och ett koppel, så att mannen kan visa upp sin slyna. Njutning. (Slyna är helt klart mitt favoritord, till och med låter vackert).
    Jag tar dig gärna hem på middag hos några vänner där några trevliga par är inbjudna. Du är givetvis den enda slynan där. Det skulle bli uppskattad
  • Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 15:45:27 följande:
    Jag skulle fullkomligt njuta av att vara i dina trygga dominanta händer...
    Gör vad du vill och behöver.
    så sexigt med tillit och ömsesidighet i en sådan situation eller hur?
  • Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 16:41:06 följande:
    Absolut och rent nödvändigt. Jag har länge fantiserat om en mans händer runt min hals...eller kanske bara en? Sådant kräver total tillit. Eller att vara bakbunden. Underbara saker...
    Också att vara utelämnad, bland folk, att lita på att mannen tar hand om mig, på alla sätt och viss.
    snyggt...
  • Anonym (taurus)

hallå alla, välkommen till en skön och solig måndag och vecka fylld med snusk och njutning.
    Har det startats en nymedlemstråd eller är det samma, dvs denna som nu förvandlats till medlemstråd?
    kram och smisk

• Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-09 09:55:05 följande:
    Hahaha vilken trevlig måndagshälsning
    tack du, hann läsa ikapp denna tråd och fullkomligt älskat att se vilken flitig och motiverad slyna du är. Sammantaget börjar jag min arbetsvecka ...väldigt kåt....och sugen...du förstår nog vad jag menar;)
  • Anonym (taurus)

spännande läsning...verkligen!

• Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-11 09:53:48 följande:
    Du är lillebror, eller minns jag fel?
    ;)
  • Anonym (taurus)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-11 10:38:59 följande:
    Japp håller med om allt, förutom att känna sig som en liten flicka. Det kan jag ej relatera till. Vill hellre känna mig som en olydig Salope
    med lika stor betoning på båda orden...
    mkt inspirerande{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (taurus)
    Joppelina skrev 2011-05-23 09:41:34 följande:
    Mmmm är man gagad så är det svårare med stoppord, ett tips att ha en nyckelknippa tex i handen och släppa den istället för stoppord Glad
    klokt och påhittigt
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...