Dominans och Undergivenhet...
Gillar din nick, det avslöjar din läggning....
Gillar din nick, det avslöjar din läggning....
här är det fart. visst är det härligt med en skön samspel mellan en ug och en dom. Sex är så mkt mer ärn bara den fysiska handligen. Den emotionella är ju SÅ MYCKET.
jag uppfattar mig som en dominant man som inte får leva ut den sida som jag skulle vilja. Jag uppfattar inte mig som en kontroll freak inte alls faktiskt. Jag är en verbal och ganska så expansiv person, tror att folk i min närhet uppskattar mig för min kreatitivitet och passion. Detta tar sig till uttryck i passion och ett expansivt sätt i sängen där jag vill "piska upp" ett tilstånd av emotionell utsatthet och njutning, där kommer en ug kvinna in.
nu blir jag kåt...får återkomma ;)
hmmm hur många ug kvinnor har anslutit sig till denna tråd, skulle kunna tänka mig att det finns otroligt många fler på FL eller är det så de allra flesta är tillfredsställda i sina befintliga relationer...

hallå alla, välkommen till en skön och solig måndag och vecka fylld med snusk och njutning.
Har det startats en nymedlemstråd eller är det samma, dvs denna som nu förvandlats till medlemstråd?
kram och smisk
spännande läsning...verkligen!