Inlägg från: Anonym (UG) |Visa alla inlägg
  • Anonym (UG)

Dominans och Undergivenhet...

Men vilken trevlig tråd....

Har en man som kan vara (och verkar gilla att vara) dominant i sängen men vi har inte riktigt kommit hela vägen än...

Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:02:46 följande:
    Jag ställer nästan hägre krav på en man som ska få äran att dominera mig, än en annan man.

Kan bara hålla med, det måste vara en person som jag respekterar och litar på till 100% och som jag dessutom vet vill mig väl.

• Anonym (UG)

fick precis ett sms

..."glöm inte bort att berätta vad du gör då och då, tycker inte om att fundera över om min lilla slyna sköter sig"....

Tungan ute

• Anonym (UG)
    Agridulce skrev 2011-05-04 21:15:51 följande:
    Jamen gud ja, det ansvar som man lägger i mannens händer kräver en psykanalys och ett fett cv innan jag släpper till.
    Liiite väl många psyknötter som vill dominera ibland.
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:14:58 följande:
    Hahahaha mitt problem handlar om att det antingen är för mycket, eller för lite, eller så är personen ifråga helt ointressant utanför det sexuella.
    Spelad dominans går också bort såklart.
    Jag tror nog inte att jag skulle våga träffa en person om vi sågs med UG/dominans som viktigaste beröröringspunkt... Känns som att det kan bli väldigt fel?! Men å andra sidan kan det ju förstås bli väldigt rätt oxå....

Jag skulle önska att min man var lite mer dominant i vardagen, men dit har vi inte riktigt kommit än iaf. Men jag ska väl inte klaga, det kunde vara värre
  • Anonym (UG)
    Ernst Hugo skrev 2011-05-04 21:22:16 följande:
    Finns nog en del ug som behöver prata av sig utanför sängen oxå Solig

Har man som man behovet att dominera så tror många att det är ett onyanserat grott-stadie där alla former av undergivenhet fungerar så länge man får bestämma - kan vara lika svårt att hitta sin match där för mannen.
    Hmm, intressant! Jag är inte UG till vardags, kan vara väldigt dominant och är van att ta beslut. Men jag trivs bättre med att ha en person som jag känner mig trygg med som kan vägleda mig och hjälpa mig. Det är nog där jag känner att min man brister, han lämnar alla beslut till mig utan att ens förstå att han gör det!

Jag gillar nog fysisk dominans mer än psykisk, har inget behov av att bli mentalt nedtryckt. Sen gillar jag att tex klä mig som min man ber mig om eller göra saker för honom.
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:23:17 följande:
    Jag känner mest att det börjar bli otänkbart för mig att vara med en icke dominant man och det är ju liksom inte sådant man får reda på när man möter en ny man.
    Så om jag träffar en man, finner honom intressant och sedan visar det sig att han inte vill dominera mig, ja då har jag ej funnit vad jag söker...
    Nej, det har du ju förstås rätt i.... Svårt läge. För om man vill hitta någon att leva med så måste ju annat funka oxå? Och det är väl inte läge att fråga ett ragg på krogen om han är dominant... Fast ibland tycker jag på något vis att det syns, eller känns. Kan bli kåt bara av att titta på en sån person som utstrålar det...
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:33:56 följande:
    För mig måste den psykiska delen av undergivenheten vara på plats innan jag ens kan underkasta mig fysiskt...
    Det är så olika hur man ser på det.
    Hmm, ja det är verkligen olika...

Jag har väldigt svårt för att psykiskt underkasta mig någon, på riktigt alltså. I lekar kan jag ju göra det och tända på det men jag vet ju att det inte är på riktigt? Men med en man som det var självklart för antar jag att det skulle vara annorlunda, och kanske skulle jag må bra av det oxå.... Men nu är jag ju gift och får snällt be min man att ta hand om mig på ett bra sätt...
  • Anonym (UG)
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-05-04 21:52:12 följande:
    Det är svårt att hitta en sån person som dessutom är dominant och så ska han gilla just dig också En annan jobbig grej är att de ofta är upptagna redan också...
    Hitta rätt i djungeln utan karta?

Din beskrivning av din chef stämmer väldigt väl in på en man jag känner... Han är tyvärr upptagen men jag har turen att få låna honom lite då och då och han är väldigt dominant.
  • Anonym (UG)
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-05-04 22:03:24 följande:
    Hehe precis.
    Jo, han är ju gift han också... Jag får helt enkelt njuta av det lilla jag får av honom på jobbet och sen får jag fantisera loss! Det värsta är ju att tillslut räcker inte fantasierna...

Hur menar du att du lånar honom?
    Ja, fantasier har ju en väldigt tydlig begränsning tyvärr...   Tror du att han kan känna av vilka signaler du (medvetet eller omedvetet) skickar ut?

Jaa, hmm... Låna....
    Jag å min man tänder även på att ha sex med andra å han är mannen i ett par som vi träffar då och då. Och han hör av sig då och då med lite instruktioner till mig...
  • Anonym (UG)
    Bedhead skrev 2011-05-04 21:56:35 följande:
    Japp. Ett dött.
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:58:18 följande:
    Mmmm hej kompis. Kan relatera.
    Lider med er... Går det att förbättra tror ni? (Kan man väcka liv i något som dött...?)
  • Anonym (UG)
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-05-04 22:54:34 följande:
    Helt ärligt så tror jag att han har för fullt upp för att stanna till och plocka upp såna signaler för tillfället, tyvärr... Men sist vi sågs så kändes det nästan så ändå... Jag fick lite vibbar. Undrar just hur han skulle reagera om han visste eller fattade. Jag får ju iaf mycket energi och arbetsglädje av detta så hur som helst så tjänar han ju på det Aha, intressant. Vad för instruktioner?
    Låter iaf som något du kan utveckla... Och som du säger, gör det dig mer effektiv så vinner ni ju båda två på det! Ja, hur han skulle reagera om han visste om dina fantasier är ju omöjligt att säga men om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte att han skulle ta illa upp utan snarare bli smickrad....

Instruktioner.... Jag kan få sms med tydliga beskrivningar av vad han vill göra med mig eller om han vill att jag ska ta en speciell bild och skicka till honom. Kan även få sms där det bara står "vad gör min slyna?" och det räcker för att jag ska veta att han tänker på mig och funderar över hur jag har det.
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...