Dominans och Undergivenhet...
Jag har bara känt riktig undergivenhet inför två män i mitt liv, en lärare på högstadiet och min nuvarande chef. Jag vet inte vad det är han gör med mig men när hans blick möter min så sjunker huvudet en bit och hela jag fylls av en härlig och kittlande undergivenhet. Han har en intensiv blick och han är en sån person som tittar en djupt i ögonen hela tiden när man pratar, även jag blir sån när jag pratar med honom.
När jag en gång var tvungen att bekänna en felaktighet jag hade gjort så skämdes jag enormt, hade blicken i marken och jag riktigt kände hans makt över mig. I det läget hade han fått gjort vad han ville med mig men valde att visa förståelse.Jag riktigt kände hur han uppskattade att jag skämdes på något sätt, jag vet inte...
Han har fina egenskaper såsom att han är empatisk, gör det som är rätt och är dominant i sitt sätt att vara men pekar först med hela handen efter att de argument han fått inte håller måttet. Han är ingen statusmänniska utan befinner sig mentalt på samma nivå som de som jobbar under honom och det gör iaf mig än mer undergiven.
Han är helt enkelt respektingivande!
Ojojoj så många fantasihistorier man kan få till om man har lite fantasi