• Bedhead

Dominans och Undergivenhet...

Hej hej, jag är undergiven, dock utan möjlighet att leva ut det just nu. Men det kommer väl andra tider får man hoppas..

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Bedhead
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 20:31:30 följande:
    Låter som att vi är i ungefär samma situation.
    Jag försöker finna en lösning till det "problemet". För det börjar bli ett problem. Ett behov som växer sig starkare och som jag inte helt får utlopp för.
    Det är synd om oss. All messed up and nowhere to go.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Bedhead
    Hama2 skrev 2011-05-04 20:50:47 följande:
    Nämen så trevligt! jag som gillar att vara dominantFlört Då har jag hittat rätt känner jag..
    .. och naturligtvis får du leva ut din läggning i ett sunt och härligt förhållande?
  • Bedhead
    Hama2 skrev 2011-05-04 20:56:29 följande:
    självklart inte , men jag är det i tanken ;), själ och hjärta..
    Räcker det?
  • Bedhead

Man kanske borde starta en hjälpgrupp för undergivna slynor utan någon som dominerar dem? Nej, det skulle bara vara deprimerande förresten.

• Bedhead
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:02:46 följande:
    Mmm visst är det?

Men vet du, jag stöter på så många olika typer av dominanta män. En del verkar tro att bara för att man är undergiven, tar man vilken snubbe som helst.
    Jag ställer nästan hägre krav på en man som ska få äran att dominera mig, än en annan man.
    Det krävs ju att man respekterar dem, medan det mest krävs ett par fina ögon eller ett charmigt leende för att ligga lite vanligt.
    Jag har väldigt svårt att träffa en dominant som jag kan respektera. En del är bara konstiga. En del har dominansen som en nerdigt intresse, det känns som att de llka gärna hade kúnnat samla frimärken om det hade inneburit lika mycket sex för dem. Sedan har jag problem med män som blir lite upphetsade av att träffa en som är undergiven och därför spelar rollen som dominant, utan att egentligen ha den läggningen.
  • Bedhead
    Hama2 skrev 2011-05-04 21:08:31 följande:
    ha, vilken träff det skulle bli..en hel hög personer som ömsom undergivna ömsom läxar upp varandra. :)
    Det skulle bara kännas som om vi var patetiska charity cases. Funkar ej.
  • Bedhead
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:23:17 följande:
    Jag känner mest att det börjar bli otänkbart för mig att vara med en icke dominant man och det är ju liksom inte sådant man får reda på när man möter en ny man.
    Så om jag träffar en man, finner honom intressant och sedan visar det sig att han inte vill dominera mig, ja då har jag ej funnit vad jag söker...
    Jag är väldigt öppen från början med min läggning, med påföljd att jag råkar ut för ovan nämnda knäppisar/fejkisar.
  • Bedhead
    Hama2 skrev 2011-05-04 21:34:34 följande:
    sensmoralen är då att: -För att vara dominant måste man även vara väldigt snäll-..eller?
    Snäll, rolig, smart, respektingivande, halvsnygg, dominant. Det är väl inte för mycket begärt?
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:33:56 följande:
    För mig måste den psykiska delen av undergivenheten vara på plats innan jag ens kan underkasta mig fysiskt...
    Det är så olika hur man ser på det.
    Det är det psykiska man vill åt. Det fysiska är bara ren förstärkning av rollerna. Det finns män som liksom slentriansmiskar helt utan orsak. De är inget för mig.
  • Bedhead
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:46:26 följande:
    Japp precis. Utan det mentala, vad är smisk? En ytlig, ihålig företeelse.

Jag tror du och jag söker samma man!
    God damn it. Jag har det tillräckligt svårt utan konkurrens av en snygg, smart yngre blondin.
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...