Inlägg från: Anonym (Undergiven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undergiven)

Dominans och Undergivenhet...

kire skrev 2011-05-05 08:01:39 följande:
    För mig som dominant så är den största kicken känslan av kontroll. Kontroll på ett sätt som för oss, min slyna som hon vill vara och kalla sig när vi är igång så här och mig såklart är positiv. Kontroll kan naturligtvis vara motsatsen också men den aspekten lämnar vi därhän just nu. Så, för mig, för oss så handlar det ju mycket om kicken i när hon släpper taget, utlämnandet. Och för mig sen känslan av att jag med hjälp av den kontrollen kan driva på hennes upphetsning, hålla tillbaka den, ta hennes njutning och upphetsning längre och längre. Helt enkelt utveckla min lilla slyna.

Jag går alltså inte igång på t.ex. smiskande i sig, det är inget mål, det kan däremot vara ett medel. Precis som klämmor, piska, paddel, bojor etc. Som hon beskriver det så är hennes största turn on själva utlämnadet. Hon vet att hon är absolut trygg med mig, det är ju en förutsättning men tack vare det så kan hon mentalt släppa taget och utlämna sig, känslor som annars upplevs som hotfulla, obehagliga blir plötsligt våldsamt triggande, uppkåtande. T.ex. att bjudas ut, "tvingas" att visa upp sig inför blickarna på flera män, utbjuden till dem, objektifieringen. Höra oss tala med varandra om henne, inte med henne, höra mig beskriva hur hon kan "användas". För mig ligger ju också en njutning i att se en annan mans/mäns kåta blickar på min slyna, känna stoltheten i att vara "ägare" till henne.

En lek, ett utforskande av "förbjudna" känslor kanske? Hur som helst, i det ligger en stor del av kicken för mig, för oss. Självklart krävs ett absolut förtroende i botten, trygghet.
    Det låter precis som mitt sexliv, fast jag är den undergivne och jag har inte kommit så långt att jag vågar ha andra med i "leken" än. Min kärlek är mycket dominant. Jag har tidigare inte förstått hur undergiven jag är och hur mycket jag tänder på att bli dominerad, men nu inser jag vad mitt sexliv har saknat hela tiden! Vilken kick det ger! Vilken kärlek det är att lämna ut sig fullständigt till en annan människa. Älskar att ligga fastbunden i hans säng till händer och fötter, gagad, han viskar i mitt öra att jag är en riktig slyna och knullar mig hårt analt! Det bästa som finns!!!

Hoppas att jag ska våga ta nästa steg och involvera andra i leken. Att bli knullad av flera män samtidig är en dröm som jag inte vet om jag kommer våga leva ut! Men det är härligt att kittla sinnena!!!
  • Anonym (Undergiven)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-05 08:51:01 följande:
    Oh vilken underbar plats du har hamnat på!
    Ja, det känns helt fantastiskt! Samtidigt är jag lite hämmad av mig, men denna man får mig verkligen att släppa på allt! Jag skulle aldrig kunna be om att bli dominerad. Jag skulle bli för generad. Men denna man tar verkligen det han vill ha - liksom bara tar för sig som att det är helt självklart att han får göra vad han vill och jag bara älskar det!!!
  • Anonym (Undergiven)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-05 09:09:38 följande:
    Klart du vågar! Det är väldigt upphetsande att vara flera. Du och din man kan ju göra upp tillsammans att ni börjar lite försiktigt med att någon annan är med och antingen bara får titta, eller får göra vissa saker?
    Mitt stora problem är att jag själv tycker att jag är så jäkla osexig! Min partner tänder otroligt mycket på mig och får f-n stånd bara vi pratar i telefon, men jag tycker själv att jag är en degig gammal 2-barnsmorsa. Jag kan inte förstå vad andra män skulle ha för glädje av att knulla mig. Jag tror att de ska bli besvikna när de får se mig. Det sitter mest i mitt huvud. Jag ser inte alls så hemsk ut som det låter nu, det inser jag, men jag kommer ha jäkligt svårt att slappna av... Trist... Men det kanske kommer med tiden...
  • Anonym (Undergiven)
    Anonym (Scarlet) skrev 2011-05-05 09:32:36 följande:
    Neeej, så kan du inte tänka! Försök titta dig i spegeln och gilla det du ser, lita på att andra tycker att du är snygg och var stolt över det du har? Två-barnsmorsa eller inte, det är sexigt med människor som vågar njuta av sin kropp. Mycket av att vara UG/ Dominant sitter ju i själva grejen. Skulle du bry dig om din man/ den som dominerar dig hade lite mage, skägg eller inte, tex? Bara han är het och gör rätt annars?
    Ja, helt ärligt skulle jag definitivt bry mig om min partner fick mage. Det handlar om att ta hand om sig själv och ha respekt för sin partner. Jag är själv väldigt mån om mig själv och tränar mycket och äter bra etc. Men jag inser ju att jag har orimliga krav på mig själv. Det syns inte på min kropp att jag fött barn och ändå är jag inte nöjd. Det är ett psykiskt problem hos mig som jag inte riktigt vet hur jag ska tackla. Min partner säger att han kommer att få det ur mig. Vi får väl se. Han har erfarenhet av både det ena och det andra så kanske han lyckas?
  • Anonym (Undergiven)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-05 10:13:17 följande:
    Då tror jag nog att du bara kan vänta och se.... Det låter som att det kommer att bli bra och du kommer nog ha annat än din egen kropps utseende att tänka på när det väl blir aktuellt med andra
    Antagligen!
  • Anonym (Undergiven)

Haha! Jag gillar rubriken!

• Anonym (Undergiven)

Jag är ganska dominant till vardags. Är civilingenjör och jobbar i en mansdominerad tillvaro och trivs ypperligt med det. Tar gärna diskussioner och hörs och syns. Min partner är mycket mer lågmäld i arbetslivet än jag. Tar mycket mindre plats. I sängen är han totalt dominant och tar allt han vill ha utan pardon (love it!!!!) medan jag älskar att vara ug. Jag tror att det är ganska vanligt att man som dominant kvinna till vardags gärna blir dominerad sexuellt. Jag har bara varit i den här relationen i ett halvår och har aldrig blivit dominerad förut, men jag kan säga att jag aldrig aldrig mer kommer att leva i en relation utan sexuell dominans. Det är ju helt jävla underbart!!! Även känslorna tas till en annan nivå i och med att det kräver en sådan tillit. Man lämnar ju ut sig fullständigt när man ligger uppbunden till händer och fötter, gagad och blind folded. F-n nu blev jag kåt!!!

• Anonym (Undergiven)
    Bedhead skrev 2011-05-06 21:45:38 följande:
    Bortsett från det estetiskt snygga i att bli bunden föredrar jag faktiskt att enbart lyda kommandon. Det är en större utmaning att inte ta på sig själv om man blir tillsagd det än om man blir bunden.
    Själv älskar jag att ligga bunden till både händer och fötter, gärna gagad också. Helt utelämnad för honom att göra precis vad han vill med. Och jag kan garantera att det gör han också!
  • Anonym (Undergiven)

Men vad f-n! Här skriver man värsta uppsatsen och den bara försvinner. Återkommer senare...

• Anonym (Undergiven)
    Anonym skrev 2011-05-16 23:05:33 följande:
    Hur man definierar förnedring verkar vara lite individuellt. Jag skulle aldrig kalla lavemang för förnedring utan (precis som på darkside) skulle jag tycka att det var mer en separat kink (typ analism) och wet eller scat är också egna kinks. Till förnedring räknar jag nedsättande ord såsom slyna och hora. Och för mig går nästan all förnedring fetbort.
    Själv älskar jag när han kallar mig för sin slyna/hora. Ser det inte direkt som förnedring. Vet att han också går igång på det så på något sätt blir det väldigt kärleksladdat när han säger det. Skumt egentligen...
  • Anonym (Undergiven)
    Anonym (Ny här) skrev 2011-05-16 10:19:44 följande:
    Jag är ug, men bara sexuellt. Utanför sängen är jag det inte. Vilket ställer till problem för en del herrar.
    Men det gör också att bara rätt sorts herrar kan ta mig på rätt sätt, då jag gör motstånd och herren måste vara av rätt virke för att se igenom och kunna tvinga mig utan att det blir ren och skär våldtäkt av det.

Har precis träffat på en herre jag har stora förväntningar på. Han har visat att han både har kapacitet och styrka att ge mig det jag vill ha och behöver.

Men en stor skillnad, jag är ug, jag går inte igång på förnedringssex. Vilket många tror är samma sak. Jag vill bli tvingad, men det ska vara sex. Inte bajsas på, inte tvingas ta lavemang och liknande.

Bunden, gagball, smiskas, ögonbindel, fler än en, analt, stryp, örfilar, bestraffningar etc etc. Helt ok. Men den mentala biten är viktig för mig, herren ska mentalt kunna tvinga mig och kan han inte det så ska han fysiskt kunna göra det.
    Så den jag låter vara herre över mig ska jag lita på till 100%. 

Och för att betona, jag är ny i forumet, inte på att vara ug  
    Håller med om allt. Särskilt detta med att man måste kunna lite på den som dominerar till 100%. Det är ju det som också gör det så intimt och, när det sker i en relation, kärleksfullt. Jag skulle aldrig våga låta ett one night stand dominera mig. Han kan ju vara helt galen. Nej, det ger en speciell intimintet att lämna ut sig så fullständigt. Den relation jag är i nu har ett annat djup än jag varit med om tidigare och jag tror att det har med vårt sexliv att göra. Suveränt sex i kombination med även "vanlig" kärlek är ju helt oslagbart!!!
  • Anonym (Undergiven)

Övernattade hos min partner, något som aldrig händer i och med att jag ligger i skilsmässa och inte har flyttat ur huset än. Hade en heeeeeelt fantastisk natt då jag blev knullad som aldrig förr. Utmanade honom ordentligt, vilket båda han och jag tände på. Dock hade vi druckit lite vin så han gick inte på så hårt som jag hade önskat. Får se till att vara spiknykter nästa gång så han inser att jag faktiskt vill bli piskad och hårt knullad. Fy fan vad härligt det är att ha sex på "riktigt" för första gången i sitt liv, även om det tog mig 35 år!

• Anonym (Undergiven)
    Anonym (Ny här) skrev 2011-05-18 10:28:21 följande:
    Jag kan också tillägga att för mig är det inte min njutning som är viktigast utan att min herre njuter av det han gör. Min gräns går vid bestående fysiska men (det blir ju alltid röda märken av smisk exempelvis, blåmärken och sånt exempelvis). 

Får många gånger frågan vad jag tänder på och det är just att domineras. Mer än så går inte att utveckla, jag kan inte dra fantasier om vad jag vill bli utsatt för eller vad jag vill att någon ska göra med mig. Det är herrn som bestämmer det. Jag kan dra gränser, det är det enda jag kan göra.

Jag blir avtänd om jag märker att herrn tvekar om något, frågar mig om det är bra, om det är ok, vad jag vill. Om han vill att jag ska tigga, böna och be om att få kuk. Jag vill bli utnyttjad sas. Jag är till för hans njutning. Men eftersom jag också är vuxen och inser att vissa gränser är bra att ha så har jag dom. Men den största och viktigaste biten är den mentala. Med rätt herre blir jag totalt knäsvag bara av uppenbarelsen. Bara av att veta vad han KAN göra. Eller när jag märker att han tar för sig och inte är försiktig.

Men självklart njuter jag av vanligt sex också. Men då är det ju också andra känslor inblandade. Då njuter jag av närheten och intimiteten på ett helt annat sätt.
    Då kan även jag vara drivande, men aldrig dominant. Det fungerar inte för mig. Samspel på samma nivå går bra, men aldrig att jag skulle kunna dominera någon. 
    För mig är det egentligen inte viktigast att min partner njuter även om upplägget är sådant; jag finns till för hans njutning och har får nyttja mig såsom han behagar. Men egentligen är min njutning otroligt viktig för mig. Och jag njuter så kopiöst av att bara bli tagen som han vill. Att bli dominerad får mig att känna mig som en fullblodskvinna och han som en riktig man.

Så snart vi knullat färdigt så kliver vi ur våra roller. Hur är det för er andra? Fortsätter ni att vara i era roller även efteråt? Vi kliver in och ut i takt med att kåtheten kommer och går.
  • Anonym (Undergiven)

Denna man jag har träffat som visat mig hur härligt det är att bli dominerad väcker sådana känslor. Att bli dominerad gör att jag känner en kärlek jag aldrig har upplevt tidigare. Man lämnar ju ut sig så totalt och det blir så intimt. Det är fascinerande hur kärleksfullt det är att bli uppiskat, bitch-slappad och kallad för hora!

Igår tog vi sexlivet ytterligare ett steg. Jag undrar var detta ska sluta. Det är ju helt underbart och fantastiskt!  

• Anonym (Undergiven)

Vi har bestämt ett stopp-ord som jag kan använda om han går för långt. Det härliga var att innan han drog igång på allvar så stoppade han en gag-ball i munnen på mig så det var bara att gilla läget. Jag blev så kåt av att ligga helt utelämnad att det gick för mig innan han ens satt igång. Det var en rent mental orgasm. Fy fan vad härligt!

• Anonym (Undergiven)
    Anonym (ug äntligen) skrev 2011-05-28 18:27:53 följande:
    Har ett litet problem, med mitt humör.. och min man som är Dom brukar "straffa" mig genom hård påsättning i stjärten utan glidmedel, det gör ont men har tyvärr inte hjälpt och han verkar inte vilja fostra med annat ex smisk.. men jag tror det skulle fungera. Dels känns det konstigt som ug att själv komma med tips på saker som får mig att bättra mig sen så önskar jag han skulle komma på nya alt själv. Hur kan jag ge honom en vink?
    Aj! Påsättning analt utan glidmedel måste vara obehaligt som f-n! Kan man inte få skador om man kör så?
  • Anonym (Undergiven)
    Dominant skrev 2011-06-03 17:55:59 följande:
    Det vore fel av mig att ifrågasätta eller se ner på någon annans sexuella läggning eller annars deras behov.

Upppenbart så finns det grader och folk som trivs med att ha mer en krydda i sexlivet och inte låtsas om som att något hänt så fort man stigit ur sängen men för mig så skulle det bara kännas som på låtsas. Framför allt så skulle jag inte trivas med att ha det så.
    Jag är själv ganska dominant av min natur, men älskar att bli dominerad i sängen. Kanske just därför. Jag skulle aldrig klara av att vara undergiven utanför det sexuella. Det är jag en alldeles för stark individ för.
  • Anonym (Undergiven)
    Dominant skrev 2011-06-03 18:57:28 följande:
    Jag förstår inte ditt resonemang. Är man en svag individ för att man är undergiven i vardagen? Varför skulle man vara det?
    Nej, det kanske var lite klantigt formulerat. Självständig kanske är ett bättre ord. Oberoende och självständigthet är otroligt viktigt för mig och det går inte särskilt väl ihop med en vardag som undergiven.
  • Anonym (Undergiven)

På fredag kommer jag antagligen att bli "våldtagen". Ser fram emot det med spänning. Vet inte riktigt hur jag ska agera dock. Kommer ju att bli grymt upphetsad (hoppas och antar jag!) och ska ju ändå liksom inte vilja... Någon som brukar ha såna lekar och kan komma med lite tips?

Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...