Dominans och Undergivenhet...
Jag går alltså inte igång på t.ex. smiskande i sig, det är inget mål, det kan däremot vara ett medel. Precis som klämmor, piska, paddel, bojor etc. Som hon beskriver det så är hennes största turn on själva utlämnadet. Hon vet att hon är absolut trygg med mig, det är ju en förutsättning men tack vare det så kan hon mentalt släppa taget och utlämna sig, känslor som annars upplevs som hotfulla, obehagliga blir plötsligt våldsamt triggande, uppkåtande. T.ex. att bjudas ut, "tvingas" att visa upp sig inför blickarna på flera män, utbjuden till dem, objektifieringen. Höra oss tala med varandra om henne, inte med henne, höra mig beskriva hur hon kan "användas". För mig ligger ju också en njutning i att se en annan mans/mäns kåta blickar på min slyna, känna stoltheten i att vara "ägare" till henne.
En lek, ett utforskande av "förbjudna" känslor kanske? Hur som helst, i det ligger en stor del av kicken för mig, för oss. Självklart krävs ett absolut förtroende i botten, trygghet.
Hoppas att jag ska våga ta nästa steg och involvera andra i leken. Att bli knullad av flera män samtidig är en dröm som jag inte vet om jag kommer våga leva ut! Men det är härligt att kittla sinnena!!!