• Foxy79

Dominans och Undergivenhet...

Vi har ett sexliv där jag är undergiven men inte i vardagen så det kanske inte räknas på riktigt? :) Jag brukar också få lite uppdrag som jag ska göra och blir ibland utlånad till någon annan. Jag satt och läste hela tråden igår och blev riktigt kåt, berättade för mannen och han funderade lite. Vi har ett hus ute på gården där det finns en festlokal och tvättstuga. Igår var det ett gäng killar i vår ålder som hade fest där ute. Mannen kom med min buttplugg och en vågad klänning och sa till mig att byta om och sedan sätta i pluggen och gå ut och boka tvättstugan vilket jag givetvis gjorde.

Tack snälla ni för en riktigt härlig kväll sen!

• Foxy79

Ledsen att göra er besvikna tjejer men vi fick inget sällskap men hade det väldigt skönt själva.

• Foxy79
    Anonym (UG) skrev 2011-05-08 10:25:45 följande:
    Det är inte så illa det heller! Men var det någon i festsällskapet som uppmärksammade dig iaf?
    Stod tre killar utanför och rökte när jag kom ut och de tystnade alla tre och sen hörde jag hur de viskade bakom ryggen. Fick många uppskattande blickar när jag gick förbi dem på tillbakavägen hem. Kul att retas lite.
  • Foxy79
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-08 10:40:16 följande:
    Helt underbart!
    Buttplugs är något av det absolut bästa som finns
    Ja de är underbara! Vi har många roliga lekar med den.
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...