Inlägg från: Anonym (lilla slampan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lilla slampan)

Dominans och Undergivenhet...

Anonym (UG) skrev 2011-05-09 21:46:12 följande:
    Det är lite svårt att veta vem du är av de som ansökt tyvärr... Du får gärna dela med dig lite mer här i tråden ett tag? Gärna med ett personligt namn på din anonymitet så är det lättare att veta att du är du.
    Mitt namn här på FL är två smeknamn i ett  och namnen börjar på B och S.

Lägger till lilla slampan som anonym nic  hade tyvärr inte en tanke på det när jag ansökte till gruppen, se det är nu man behöver sin man hemma, då hade jag inte gjort en sådan tabbe.
  • Anonym (lilla slampan)

Saknar min man så mycket, hatar att han arbetar kväll!!
    känner att jag verkligen behöver ha honom här vid min sida, hatar att behöva fatta beslut själv, älskar verkligen när han lägger fram de kläder jag ska ha på mig samt har koll på vad vi ska göra idag.
    Känner mig så naken utan honom...

förlåt.. ville bara ventilera lite..

• Anonym (lilla slampan)

Idag har jag varit mycket duktig, tvättat, städat och började skala potatis så min man slapp det (han vill alltid laga maten), han har fått sova gott i stället :) nu hoppas jag helt klart på mycket berömm och lite kärlek ;)

• Anonym (lilla slampan)

hur är det med er andra ug kvinnor, vill ni bli dominerade psykiskt eller fysiskt? själv är jag en blandning han får gärna vara hårdhänt men han skall inte slåss då börjar jag lätt skygga..

Det absolut bästa är ändå hur han kan styra och kontrollera mig bara med ord och sin blick!!!

• Anonym (lilla slampan)

Förlåt... det var ett mycket dåligt ordval av mig.. menade självklart inte slåss, min man har aldrig slagit mig utan jag menade mer örfilar, smisk, och lite grovare/hårdare tag.

Själv så har jag ett förflutet av en man som slog mig med flaskor och dylikt så i mitt nuvarande förhållande har vi inget sådant alls, vilket passar oss båda utmärkt men jag känner mig så fjompig att jag inte kan ta i mot en lätt örfil utan att skygga, i bland räcker det att jag tror att den ska komma så duckar jag trotts att han kanske bara sträcker sig efter något vid sidan om mig som jag inte har lagt märke till.. hur ska jag ändra denna vanan, jag vill ju verkligen inte att han ska tro att jag är rädd för honom,.,,

• Anonym (lilla slampan)
    Dominant skrev 2011-05-11 19:33:49 följande:
    Måste det vara något negativt då? Att du ryggar tillbaka när han reser handen.
    nej kanske inte.. har inte tänkt på det så bara, jag försöker ju alltid sköta mig så han inte behöver bestraffa mig och att bara lyfta handen är nog med bestraffning för mig vilket han självklart vet om.. nu känner jag mig sådär dum igen, självklart har han koll på hur han ska bestraffa mig på bästa sätt utan att röra mig.

fånig jag känner mig nu...

ignorera mina tidigare inlägg, uppenbarligen så har jag inte hjärnan med mig, tur att mannen  min inte är hemma då hade han säckerligen suckat högt!

*blicken ner i golvet och önskar att vissa dumma meddelanden bara kunde försvinna *
  • Anonym (lilla slampan)
    Anonym (Eugenie) skrev 2011-05-11 21:33:07 följande:
    Ser att det händer en hel del i medlemstråden, eller...? Blir otroligt sugen på att hänga på, om man skulle få, men undrar lite hur det går till. Första frågan är varför det inte går lika bra att hänga här, personligen tycker jag att det är skönare att hänga under ett och samma anonyma nick, så att man slipper vara överdrivet paranoid. Vilket leder till frågan hur "säkert" det verkligen är i medlemsgruppen. Känner mig motvillig till att lämna ut nick, vad händer egentligen om någon i tråden så att säga hänger ut en på övriga forumet, har det hänt eller skulle det kunna hända? Hur anonyma är ni andra bakom era FL-profiler?

Jag bara undrar alltså, av nyfikenhet, inte kritik...
    inte allas, går att läsa om allt i mitt liv där men sen är jag inte direkt jätte orolig över att det jag skriver är något pinsamt elelr jobbigt för min familj, barnen är så små och min sambo har stenkoll på vad jag skriver så där behöver jag inte fundera, det skulle väl vara hur andra reagerar men det känns inte som att det är mitt problem utan snarare deras för att dom i sådana fall är så trångsynta..
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...