Inlägg från: Anonym (otur) |Visa alla inlägg
  • Anonym (otur)

Dominans och Undergivenhet...

Jag tror att i mitt fall så var både jag och xet rätt dominanta båda två.....inte på ert uttalade sätt utan mer ''oskyldigt'' kanske.
    Båda 2 är storasyskon. 
    Skulle vara en kul fråga att göra en omröstningstråd av......om det spelar roll var i syskonskaran man är och om man är ug eller dom!

Som vanligt där båda vill styra samtidigt blir det en som får ge sig och om den då inte vill det så.....skilsmässa.... 

• Anonym (otur)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-11 09:41:39 följande:
    Mina synder har jag skickligt dolt för min familj.... Oskyldig
    Samma här, om de bara visste {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (otur)

Gjorde en omröstningstråd som ni kan kolla in om ni villDemon

Intressant, storasyskon som jag som är åt det dominanta hållet. Har aldrig haft möjlighet att testa fullt ut...så finns det storasyskon som är trötta på att bara bestämma så de blir UG.....som sagt intressant.

• Anonym (otur)
    Achtungpanzer skrev 2011-05-11 16:38:33 följande:
    Kvinnan skall lyda en mans minsta vink.
    Får nog ''skaffa'' mig en ny kvinna i denna kategorin Oskyldig
  • Anonym (otur)
    Jäjd skrev 2011-05-11 21:57:03 följande:
    Nej jag ska inte råka ut för det igen!

Däremot ska jag med nöje läsa era perversa fantasier och utdela dömanden till höger och vänster vid behov!

För övrigt har jag väl inga laster, jag är i det närmaste rätt så perfekt.
    Vilken tur att vi är två som är perfekta då.......sedan har jag bara lite självinsiktsproblem ;)
  • Anonym (otur)
    Anonym (Scarlet) skrev 2011-05-15 21:25:13 följande:
    Det kan ju bara du veta. Men min erfarenhet är att behov snarare växer sig starkare än ebbar ut med tiden..
    Håller med, får man inte alla behov uppfyllda så blir de ouppfyllda behoven bara större o större med tiden.
    Ungefär som om du får mat men inte efterrätt, till slut blir det bara sötsuget man tänker på....(kanske en kass analogi men jag hoppas du fattar) 
  • Anonym (otur)
    Anonym (Gudrun) skrev 2011-06-06 18:34:34 följande:
    flickor flickor...ni har missuppfattat allt...det är vi kvinnor som ska hålla i piskan och bränna karlarna, både på pungen och i plånboken
    Är du prostituerad? När du är ute efter pengar alltså.....karlarna....flera som passerar dig tydligen...
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...