Inlägg från: Kapten Röd |Visa alla inlägg
  • Kapten Röd

Dominans och Undergivenhet...

jag har haft flickvännor som gillat lite hårda tag

smisk, hårdhänt behandling

jag längtar efter det ibland, fantasier om det ofta

• Kapten Röd
    Fandango skrev 2011-06-12 21:06:57 följande:
    Känner igen mig...det är lätt att längta efter det som har varit...några tjejer som gillade smisk och en som fick fontänorgasmer så det stänkte rejält. Lever nu med en fin tjej men som tyvärr är lite tråkig i sängen.
    Anonym (Lara) skrev 2011-06-12 21:15:18 följande:
    Jag har länge läst den här tråden och snuttefiltstråden med stort intresse så nu kliver jag in och säger hej. *vinkar* 

Jag är kvinna i 30-årsåldern som experimenterade en del, både som dom och ug, för några år sedan. Nu är jag dock i ett förhållande som är totalt urvanilj och det verkar inte ha förutsättningar för att bli något annat heller och jag saknar det. Svårt att ge upp den biten av sig själv helt.

visst är det så :-P

man fantiserar efter het, hårdhänt sex med någon olydig kvinna

jag försöker ibland att inför, ibland blir det lite mer hårda tag än bara vanilj, men oftast rätt snällt...

• Kapten Röd
    Anonym (omd) skrev 2011-06-12 21:22:33 följande:
    Vad innebär de lite mer hårda tag som du lyckas få till?
    lätt smisk, fast hållda händer, rejäl doggy med fasthållna händer, djupt & hårt tagen.. lite så
  • Kapten Röd
    Anonym (Lara) skrev 2011-06-12 21:25:16 följande:
    Ja, det vore så trevligt att bli fasthållen och rejält knullad med ett stadigt tag om mina handleder eller min nacke. Om jag protesterar får jag smisk på stjärten. Drömma kan man ju alltid...

mmmmmm

stygga olydiga flickor ska straffas med smisk & hållas hårt!

• Kapten Röd
    Anonym (omd) skrev 2011-06-12 21:39:44 följande:
    mmmm nice

(fast lätt smisk kunde ju få vara hårt)

ordentlig smisk!

så att skinkorna går från lätt rosa med märke efter handen till röda och brännande skinkor som för det att hetta både här och där...

• Kapten Röd
    Anonym (Lara) skrev 2011-06-12 21:45:14 följande:
    Fandango och Doc H: jag har röda blossande kinder bara av att läsa vad ni skriver. Skäms Önskar att fler kroppsdelar var lika röda....

mmmmmm, man blir lite :-P

ha en skön kväll

är du en stygg kvinna då? en olydig ....

• Kapten Röd
    Anonym (omd) skrev 2011-06-12 21:48:06 följande:
    Oh yes... fan det här blir jobbigt. Orgasm kan man fixa själv. smisk måste man ha ngn annan till. Fantasier räcker inte.

du får skaffa dig en K(?)-kompis som bara har som uppgift att smiska dig medan du onanerar....

eller så får du vara olydig på stan så någon man lägger dig över sitt knä i parken eller på bussen & smiskar upp dig...

• Kapten Röd
    Anonym (Lara) skrev 2011-06-12 21:50:33 följande:
    Bara om jag vet att det kan leda till trevliga konsekvenser.... :P
    :-P
  • Kapten Röd
    Anonym (oerfaren slyna) skrev 2011-06-13 19:36:55 följande:
    håller med!! hårda tag ska det vara ;)

mmmmm

man blir sugen på att smiska upp en olydig kvinna

göra hennes skinkor ordentligt heta & röda

var hårdhänt med hennes bröst & bröstvårtor

HÅRT ska det vara, längtar såå

• Kapten Röd
    MrsAddams skrev 2011-06-14 20:59:34 följande:
    Men det går också bra med ett läderbälte. Flört
    Då har du varit ordentligt olydig... :-P
  • Kapten Röd
    MrsAddams skrev 2011-06-14 21:33:30 följande:
    Nej men jag försöker!

:-P

MrsAddams skrev 2011-06-14 21:50:07 följande:
    Och UG-kvinnor... Tills man ger upp att ge upp sig själv.
    Men det är kanske lite mer acceptabelt att vara UG som kvinna än som man?
    det finns nog fler kvinnor som är UG än Dom & fler kvinnor som erkänner att de är UG

Lycka till!

• Kapten Röd
    MrsAddams skrev 2011-06-15 21:40:28 följande:
    Så kan det vara. Frågan är om det är mer tabu att erkänna sig som ug för en Man? Det är ju rätt tabu att erkänna sig som ug som Kvinna så vidsyntheten är ju inte besvärande stor och män kanske blir ett än större mörkertal då gissar jag. Bara tankar,  inte åsikter....

så kan det också vara

men jag tror att många fler hade mått bättre av att ibland få släppa greppet & alla krav

Anonym (ug) skrev 2011-06-15 22:24:52 följande:
    O jag längtar att bli behandlad så :)
    mmmmmm, sköööönt
  • Kapten Röd
    Anonym (ug) skrev 2011-06-16 13:20:20 följande:
    Det är skönt att släppa greppet,bli omhändertagen och utnjyttjad.
    Känner mig mer kvinnlig med en dominant man.
    Sen att jag inte erkänner att jag är undergiven,lite av en pain slut.
    om du är en Pain Slut så behöver behöver utnyttjas h å r t... :-P
  • Kapten Röd
    Anonym (ug) skrev 2011-06-16 17:26:32 följande:
    Precis men just nu i en vaniljrelation....
    Fast min älskare börjar ana och provar sig fram
    sakta men säkert.
    se där! gott! Lycka till!
  • Kapten Röd
    Agridulce skrev 2011-06-17 21:46:10 följande:
    Tror inte du ska vara så uppgiven med din läggning.
    Jag har träffat ett antal switchar under mina år. Jag själv switchar extremt sällan men det händer (säg 1ggr på 100).

Om man är ärlig med det från början och klar över om man är beredd att leva i en relation med bara den ena läggningen alt om partnern också kan switcha ibland (om än sällan) så kan det fungera utmärkt.

Ge inte upp.
    Men passa dig - ug-tjejer är fruktansvärda som dominanta. Demon

haha... UG & dominanta...

Är inte kvinnor det överlag

Vill vara våra mammor!? jag har hittat en jämlik kvinna ( en som står ut med mina fel & brister) som visar tecken när hon vill vara lite Ug i sängkammarn, dock för sällan. Men hoppas på mer

• Kapten Röd
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-06-19 13:27:29 följande:
    Nej usch vilken feltokning... Ursäkta mig men VILL vara era mammor? Nej, jag tror snarare att många kvinnor blir extremt avtända av att tvingas in i "mammarollen" för att många män inte tar sitt ansvar som vuxna och pappor. Det sista man vill ha är väl ett vuxet barn hemma som kvinna, eller är jag ett undantag? Kanske om man är extremt dominant som kvinna och vill att mannen ska vara undergiven och vilja bli omhändertagen men det är ju inte så vanligt idag. Det mest vanliga är nog att kvinnan motvilligt agerar mamma hemma.

Är man dessutom undergiven som kvinna så är det ju något av det mest avtändande som kan hända att mannen inte kan ta hand om sig själv utan behöver att man är hans "mamma".
    Sorry, blev bara så upprörd av villfarelsen att du tror att kvinnor vill vara era mammor...

ledsen om det blev en grym generalisering!

Men många kvinnor tar gärna befälet över familjen, jag har träffat många kvinnor som velat ändra på mig, jag vill inte ändra någon.

Jag har hittat någon som står ut med mina fel & brister <3

Tillbaka till ämnet så är det många kvinnor som vill vara UG i sängkammmern men som gärna tar över i vanliga livet (IVL) Switch?

• Kapten Röd
    Ridmi skrev 2011-06-19 17:59:21 följande:

24-7 kvinnor som vill alltid vara undergivna är nog ovanligt. Flest lever i 3 olika roller, yrkeslivet, familjen, sexlivet. Kvinnan är mest undergiven i sängkammaren kan vara så, men kvinnan styr ofta på ett annat plan före man hamnar i sängkammaren med säga om hon har lust eller inte.

Svar på din fråga om det är switch, jo men vist

alla har väl olika roller här i livet, det skulle inte funka annars

dotter/son ; föräldrer; jobbekompis

sen kommer vi till denna biten älskare/älskarinna eller om man har hårda roller Dom/Ug

men det ska ju funka i alla lägen, ingen är väl dom på jobb(?) fullt ut

Anonym (UG min chef) skrev 2011-06-19 19:21:34 följande:
    Jag skulle ha väldigt svårt för att vara undergiven någon jag måste ta hand om i vardagen för att han inte klarar det själv, både mentalt och fysiskt. Men många kvinnor är nog swich på så sätt att man kan vara dominant på andra sätt i vardagen, tex i jobbet eller med vänner osv. Jag är dominant i min personlighet och därför blir det något extra när någon lyckas få mig undergiven.
    man kan ju inte vara ug till en som inte klarar sig själv.. men man kan ha  mer jämställda roller i familjelivet och dom / ug i sexlivet
  • Kapten Röd
    Anonym (Blyg) skrev 2011-06-20 11:49:49 följande:
    Precis så tänker jag!! Skulle inte vilja/klara ha en dom/ug relation i vardagslivet utan där är det jämställdhet som gäller! Sen anser jag att man i ett jämställt förhållande kan ha olika ansvarsområden utifrån kunskaper/intressen/behov. Precis som vi har olika roller  i sexlivet.... Dom/ug är ju också en slags jämställdhet när båda är överrens, eller?!

det borde räknas in som roller när båda är nöjda och känner sig tillfredställd med sin roll

Jämställd, ja varför inte, det är att ge och ta.

aldrig fel med lite smisk

• Kapten Röd
    Joppelina skrev 2011-06-20 13:31:58 följande:
    Så som du beskriver är det absolut inte för mej. Jag som är UG i den sexuella bemärkelsen endast. Men jag har även en DOM sida där. Den är inte något som visar sej ofta utan under väldigt speciella situationer. Vanligast är då jag blivit hårt dominerad och jag kräver viss BD/SM för detta. Då kan jag om det funkar med mannen bli väldigt Dominant under en period. I detta fall då jag och mannen switchar så vet jag ju samtidigt att situationen lika fort kan switcha tillbaka.
    Undantagsfall så har det hänt att mannen inte haft någon Dominant sida utan jag har tagit den rollen. Men det händer ytterst sällan.

funkar så för dig(?)  Alla är olika. Jag har för det mesta råkat ut för kvinnor som är mer eller mindre ug i sängkammarn men som vill vara mer dom irl

Anonym (Blyg) skrev 2011-06-20 14:07:46 följande:
    Smisk är bra!
    smisk är mycket bra

är du olydig?

• Kapten Röd
    Anonym (ug äntligen) skrev 2011-06-24 14:03:57 följande:

Det föll sig så att jag startade en blogg idag... bloggen är anonym då vi har barn så det hoppas jag ni har överseende med

lydigflicka.blogspot.com/

trevlig läsning
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...