• Fandango

Dominans och Undergivenhet...

Jag tycker om att vara undergiven vissa stunder i vardagen men tyvärr inte sambon. En arbetskamrat som har en position där hon ger vissa uppgifter till mig och andra kanske anar vad jag gillar. Hur gör ni som har partners som min...vart får ni utlopp för era känslor i detta ämne?

• Fandango
    Kapten Röd skrev 2011-06-12 20:50:33 följande:

jag har haft flickvännor som gillat lite hårda tag

smisk, hårdhänt behandling

jag längtar efter det ibland, fantasier om det ofta

Känner igen mig...det är lätt att längta efter det som har varit...några tjejer som gillade smisk och en som fick fontänorgasmer så det stänkte rejält. Lever nu med en fin tjej men som tyvärr är lite tråkig i sängen.
  • Fandango

Kanske ska vi bilda en FL grupp som träffas i en trång hytt på en Finlandsfärja och får utlopp för våra kinks..hmm

• Fandango
    Anonym (Lara) skrev 2011-06-12 21:25:16 följande:
    Ja, det vore så trevligt att bli fasthållen och rejält knullad med ett stadigt tag om mina handleder eller min nacke. Om jag protesterar får jag smisk på stjärten. Drömma kan man ju alltid...
    Det skulle vara härligt att få smiska dina skinkor röda samtidigt som jag stöter in hårt i dig..jag har starka händer som håller fast dig i ett stadigt grepp. kämpa på nu lilla flicka...
  • Fandango

Lara...härligt att få veta..kanske är du svullen på skinkorna och på klittan? jag har känningar där nere

• Fandango

Nu måste jag gå och duscha....ha det så skönt och låt smiskandet fortsätta över rumpor och lår

• Fandango

Vad tycker ni är skönast, att blir smiskad med hela handflatan eller med fingrarna?
    En tjej i ett tidigare förhållande gillade lättare klatchar med flatan och hårda bestämda nyp i bröstvårtorna.

• Fandango
    Anonym (Lara) skrev 2011-06-13 18:56:50 följande:
    Hela handen, gärna länge. Nyp eller klämmor i bröstvårtorna är underbart.
    Blir din orgasm starkare av smisk?
  • Fandango

min blir intensivare med en kukring.(den sprack tyvärr..så måste köpa en ny)

• Fandango
    Anonym (Lara) skrev 2011-06-13 18:56:50 följande:
    Nyp eller klämmor i bröstvårtorna är underbart.
    Har du stora bröstvårtor så klämmorna sitter ordentligt?
  • Fandango

jag ska testa nypor i mina vårtor nästa gång...är känslig vid smekningar
    vad kan en kille göra för att förlänga, förändra sin egen njutning (prostata massage är bra) 

• Fandango
    MrsAddams skrev 2011-06-14 20:59:34 följande:
    Men det går också bra med ett läderbälte. Flört
    ojojoj...det har jag inte tänkt på....mmmmm
  • Fandango

Tänker ta och smiska mig själv med bältet..över rumpan. Gillar smärta {#emotions_dlg.djavulsk}

• Fandango
    MrsAddams skrev 2011-06-14 21:17:40 följande:
    Gör det du! Själv är bäste dräng!!

Men en liten tanke ändå; Förtar inte det halva smärtan? Överraskningsmomentet när någon annan gör det, för att inte tala om inspelet av maktförskjutning i stunden, försvinner väl om man väljer att göra det själv?
    Säkert är det så, tyvärr så finns det ingen som vill bearbeta min kropp. Visst..jag är inte singel men mitt intresse delas inte. Så det blir att sköta detta själv. Jag har testat klädnypor i bröstvårtorna och det var väldigt trevligt.
  • Fandango
    MrsAddams skrev 2011-06-14 21:38:03 följande:
    Kan en relation hålla i längden om man inte är kompatibla på det planet? Eller tänker jag bara inte längre än näsan räckte, nu?

Är inte sådana drifter så grundläggande att man plågas av att inte ha dem ute i öppna luften med den partnern man lever med?  Hur får du det att fungera? Stänger du ner den sidan och spelar med i vanilj-spelet? Imponerad, i så fall!
    Ja du...jag har inte frågat min sambo om hon kan smiska mig, har bara antytt vad jag gillar...
    Jag vet att hon inte uppskattar smisk på baken..
    Visst är det lite jobbigt att smyga med detta, men vad ska jag göra!?
  • Fandango

En fantasi för mig är att en tjej sätter på mig med strappon, smiskar min rumpa hårt och tvingar mig att slicka upp min satts efter min orgasm...lär nog aldrig hända...tur att människan kan fantisera Skrattande

• Fandango
    Joppelina skrev 2011-06-17 11:36:24 följande:
    Om man redan är i ett förhållande då man upptäcker att man har denna sida inom sej, och ens partner absolut inte känner detsamma så måste det bli väldigt jobbigt. Man har ingen möjlighet att kunna prova på för att ens se om det bara är fantasier och drömmar som man går igång på eller om man faktiskt missar en del som skulle göra en hel. Så fruktansvärt frustrerande det måste vara. 
    Det är väldigt frustrerande att inte få utlopp för min läggning...har förstått att jag är switch och önskar att jag någon gång i framtiden får leva detta liv, men då måste jag förmodligen bli singel och det är ett stort steg att ta för mig.
    Finns det någon här som smyger med sin läggning och lyckas dölja den för sin partner?
  • Fandango

Du har helt rätt...just nu får jag vara tålmodig och se vad som sker i mitt liv...ska jag leva i vanilj eller byta till saltlakrits Obestämd

Tack för din berättelse från ditt liv.

• Fandango
    Joppelina skrev 2011-06-17 19:53:33 följande:
    Eftersom jag inte har någon som jag kan leva ut denna del av sexlivet med just nu så är det en väntan också, men jag är ju ändå fri och behöver inte nöja mej med vanilj även om det inte är det ultimata för mej.
    Detta liv låter trevligt...hur har du tänkt hitta den du söker? på daitingsidor  eller irl??

Har du besökt klubbar?(eller vad det kallas)för att möta likasinnade för träffar?
  • Fandango

Nu har jag en profil på Bodycontact...verkar vara en bra sida för att få kontakt med någon som kan vägleda mig in i denna värld...nu ska jag undersöka mitt rätta jag...vaniljstång eller lakrisstång

Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...