• Ridmi

Dominans och Undergivenhet...

en mix är bra men hårda tag ska det allt vara

• Ridmi
    Anonym (oerfaren slyna) skrev 2011-06-13 19:36:55 följande:
    håller med!! hårda tag ska det vara ;)
    kom hit så ska du få smaka
  • Ridmi

har min tross bredd om det skulle dyka upp någon olydig kvinna

• Ridmi
    Kapten Röd skrev 2011-06-19 16:45:00 följande:

ledsen om det blev en grym generalisering!

Men många kvinnor tar gärna befälet över familjen, jag har träffat många kvinnor som velat ändra på mig, jag vill inte ändra någon.

Jag har hittat någon som står ut med mina fel & brister <3

Tillbaka till ämnet så är det många kvinnor som vill vara UG i sängkammmern men som gärna tar över i vanliga livet (IVL) Switch?

24-7 kvinnor som vill alltid vara undergivna är nog ovanligt. Flest lever i 3 olika roller, yrkeslivet, familjen, sexlivet. Kvinnan är mest undergiven i sängkammaren kan vara så, men kvinnan styr ofta på ett annat plan före man hamnar i sängkammaren med säga om hon har lust eller inte.

Svar på din fråga om det är switch, jo men vist

• Ridmi
    Joppelina skrev 2011-06-20 13:31:58 följande:
    Så som du beskriver är det absolut inte för mej. Jag som är UG i den sexuella bemärkelsen endast. Men jag har även en DOM sida där. Den är inte något som visar sej ofta utan under väldigt speciella situationer. Vanligast är då jag blivit hårt dominerad och jag kräver viss BD/SM för detta. Då kan jag om det funkar med mannen bli väldigt Dominant under en period. I detta fall då jag och mannen switchar så vet jag ju samtidigt att situationen lika fort kan switcha tillbaka.
    Undantagsfall så har det hänt att mannen inte haft någon Dominant sida utan jag har tagit den rollen. Men det händer ytterst sällan.
    ganska vanlig reaktion den du har. För mig själv funkar det inte switcha, utan om tjejen blir mer "dominant" blir jag ännu mer dominant än förut. Obs detta gäller bara vid sex lekar för min del.
  • Ridmi
    HäxanSurtant skrev 2011-06-21 22:16:40 följande:
    Du har ju svaret själv. Du måste lära dig sluta vara ett kontrollfreak på just den punkten. Sen behöver du kanske inte starta med att bli bunden någonstans och smiskad blå direkt.

Rätt man, rätt utstrålning och förtroende kan få en att göra sånt man aldrig trodde skulle hända
  • Ridmi
    Joppelina skrev 2011-06-21 22:23:20 följande:
    Trodde inte att det var så vanligt. Den sidan, den Dominanta är rätt ovanlig hos mej också.
    Alla kan inte switcha, självklart, utan som jag sa, det bygger på en ömsesidig tyst överrenskommelse mellan mej och mannen och gäller absolut bara vissa. Mannen som är en mer Dom än vad jag är måste ju kunna lita på mej på samma sätt som jag har tillit som UG. Men detta samspel är oerhört spännande och tillfredsställande de gånger det fungerar. Jag skulle inte vilja vara utan den erfarenheten.
    håller med - när allt stämmer är det eldorado
  • Ridmi
    HäxanSurtant skrev 2011-06-21 23:16:31 följande:
    Sånt där får mig att verkligen vilja hitta mannen i mitt liv, för jag tror jag hade gillat det... helt klart
    kom hit då och bli min ug slyna
  • Ridmi
    Joppelina skrev 2011-06-21 23:23:26 följande:
    Att trigga en redan dominant att stegra graden av dominans ser jag nog mer som att jag är "olydig" och på så vis blir det "så tuktas en arbigga"

Själv är jag mer sådan , uppstudsig, provocerande mot den dominante än att jag är lydig och uppfostrad. för mej skulle det fattas lite om jag inte fick den biten också.

Men vi är ju alla så olika Flört
    tror ni är lika, olydighet ska bestraffas, så det är bara bra om man är provocerande då händer lite nya saker
  • Ridmi
    HäxanSurtant skrev 2011-06-21 23:25:30 följande:
    Ibland (läs ofta) önskar jag verkligen att det var precis så jävla enkelt för mig, men det är ju inte det
    ibland kan det vara lättare än man tror bara du som gör det svårt för mig
  • Ridmi
    HäxanSurtant skrev 2011-06-21 23:32:10 följande:
    Jag tror du har ganska rätt, i att vi är lika alltså.

Men hur gör man nu för att inte känna sig som ett fån när man ligger i en mans knä och får regelrätt smisk som en olydig och ouppfostrad flicka????

Helt ärligt hur fan gör man, detta buggar mig i mitt huvud faktiskt. tror det har med min höga smärttröskel att göra och att jag inte ser det som någon match alls....

Tänk om jag skulle börja fnittra Förvånad
    då ökar man smärtan med olika metoder, finns mera saker än bara pisk på stjärten
  • Ridmi
    Joppelina skrev 2011-06-21 23:40:06 följande:
    Förstår hur du menar faktiskt. Däremot rapp med ridspö är nåt jag går igång på i smärta.
    Men det där är ju så olika. Tänkte på att jag log när jag läste om örfilarna. Mmmmm
    Eller smisk med björkris som jag efter order själv fått hämta från träd direkt....

Nä, nu ska jag se Bones och tänka på annat. Flört
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...