Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nyfiken)

Dominans och Undergivenhet...

Hej undrar om ni skulle kunna hjälpa mig lite, hur vet man om man är gjord för att vara Domina?
    Alltså jag har varit så sugen på att vara dom på olika sätt de senaste 4 åren men är så rädd att det blir fel att jag utnyttjar eller får personen i fråga att bli behandlad fel och sedan aldrig göra det igen. Vill ha ett långvarig relation ifall möjligt men vart hittar man sådana i sverige?

• Anonym (Nyfiken)

Jag som är ett kontrollfreak med ingen tillit till någon annan än mig själv, hur ska jag göra för att våga ge mig hän och vara ug?
    Jag vill verkligen.

Hur gör man?

• Anonym (Nyfiken)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-21 22:16:40 följande:
    Du har ju svaret själv. Du måste lära dig sluta vara ett kontrollfreak på just den punkten. Sen behöver du kanske inte starta med att bli bunden någonstans och smiskad blå direkt.

Rätt man, rätt utstrålning och förtroende kan få en att göra sånt man aldrig trodde skulle hända
    Så hur hittar man rätt då?

Har hittat en men avbröt då han kom för mycket in i min hjärna, jag blev rädd.
    Nu tror jag att jag ångrar mig Obestämd
  • Anonym (Nyfiken)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-21 23:10:45 följande:
    Du får leta upp honom igen och be om ursäkt för att du blev rädd!!! Tror du hade nått på väg där, men blev skraj och valde att fly OCH tro mig, när jag flyr ligger Forest Gump i lä!!!!
    Mmmm, men tänk om jag blir rädd igen då, jag får fundera lite på det,

Nån som kan tala om hur man finner tillit och förtroende då?
  • Anonym (Nyfiken)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-21 23:12:29 följande:
    Jo en sak till, det är ju just i hjärnan han skall in, för om han inte är inne i den så kan ni lika gärna lägga ner resten också. Det börjar i hjärnan, det kroppsliga är bara en förlägning av det din hjärna vet att den vill ha och behöver Hjärta För att må helt bra.
    Jo, jag vet det, men sånt tar ju tid.

Han kom längre in i min hjärna än någon annan någonsin på väldigt kort tid.
  • Anonym (Nyfiken)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-21 23:24:31 följande:
    Jo tack, det vet jag....

Du har ju redan gjort något modigt, du släppte in honom fortare än någon annan tidigare.. det skrämde skiten ur dig.... Vågar du skrämma dig själv mer... Kontakta honom och skriv eller säg rakt ut precis som du tänker. Vad har du att förlora, stolthet... Är den värd allt det du känner och tänker just nu, det kan bara du svara på.
    Jo, jag försöker förklara hur jag tänker och allt det, men vet inte riktigt hur långt jag kan gå.

Ja, vågar jag skrämma mig mer?

Han har rört runt massor med konstiga känslor, jag trodde va borta sen länge Obestämd
  • Anonym (Nyfiken)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-21 23:40:45 följande:
    Fråga dig om du vill bli fri?

Är svaret ja.

Ju fler känslor du får ut, hur konstiga dom än är så är det av godo, för även om du motar bort dom igen, så finns dom ändå kvar. Du har ett liv, vill du leva det bojad eller fri att vara den du är.

För du vet, du är helt okej precis som den du är, hur konstiga saker de än är som går runt i ditt huvud, skam, önskningar, längtan, lusten, rädslan. allt det där är faktiskt helt jävla jätte normalt
    Eller som han säger "Jag vet vad du vill och behöver, du behöver bara inse det själv också"
  • Anonym (Nyfiken)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-22 00:00:51 följande:
    Precis!!! Precis så.....
    Jag får nog prata med han igen då.
  • Anonym (Nyfiken)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-22 00:14:24 följande:
    {#emotions_dlg.flower} Modigt och jag tror det är rätt.
    Imorgon, tror jag. Han sover nu.

Nu kom fjärilarna i magen. Blev nervös.

Tack HäckHäxan för stödet.
  • Anonym (Nyfiken)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-22 00:25:50 följande:
    Varsegod, en annan gång är det du som stöttar någon annan.. goes around

Fjärillar är bra. Försök nu sova gott OCH tänkt att du faktiskt fattat ett beslut. Ingen ide att oroa sig fören du verkställer det

Jag önskar god natt, min hjärna lade ner nu känner jag, sov gott allihop.
    Godnatt och sov gott.
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...