Inlägg från: Anonym (ug äntligen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ug äntligen)

Dominans och Undergivenhet...

Tja vilken ände skall man börja i..

Jo jag har varit gift två gånger o båda gångerna har det varit så att jag varit den som styrt o ställt, bestämt vad som skall göras skött ekonomi m.m  Jag har väl i princip varit den dominanta men efter ett tag har jag liksom tappat lusten o kärleken till mina m,än utan att igt fatta varför. Så hände det sig.. kort efter min förra skiljsmässa träffar jag en bekant sen flera år och vi börjar umgås dock som vänner i början men pratsstunderna på fiken o chatten nätterna igenom fick mig att snabbt fatta hur han var. Han varnade mig för sin stora sexlust och han visade från första stund att han var dom. Det visade sig i hans sett att tala till mig, föra mig o bestämma var o när vi skulle träffas och vad vi skulle göra, fortfarande utan sex. Detta fick mig att omedelbart känna en enorm trygghet, det var nästan så det skrämde mig att jag inte var den som styrde längre. Efter en kort tid så ledde det ena till det andra o ni kan ju bara gissa hur han tog hand om mig i sängen!? Inte elakt, inte respektlöst men dominat.. jag var helt tagen!

För att göra en lång historia på 1 år kort så är det denna mannen jag idag bor ihop med och precis har sagt jag till i kyrkan. Han är den som har sissta ordet och den som styr mig med omsorg men dominat kärleksfullt. Jag kan inte säga nej för han tar för sig när han vill ha, nu är det ju så att jag oftast inte vill säga nej men visst har det varit gånger han "fostrar" mitt dåliga humör som kankse varit under en hel dag eller om jag varit otrevlig o inte bett om ursäkt, inte trevligt när det händer men han visar vad min roll är som ug att foga mig och underordna mig honom. Jag har äntligen förstått vad som varit den röda tråden av fel i mina tidigare äktenskap. jag älskar min man så otroligt mycket och är så tacksam för det han ger mig. Kärlek o fostran, omsorg o tillit med respekt.

Lilla jag

• Anonym (ug äntligen)

Har ett litet problem, med mitt humör.. och min man som är Dom brukar "straffa" mig genom hård påsättning i stjärten utan glidmedel, det gör ont men har tyvärr inte hjälpt och han verkar inte vilja fostra med annat ex smisk.. men jag tror det skulle fungera. Dels känns det konstigt som ug att själv komma med tips på saker som får mig att bättra mig sen så önskar jag han skulle komma på nya alt själv. Hur kan jag ge honom en vink?

• Anonym (ug äntligen)
    Anonym (Undergiven) skrev 2011-05-28 18:43:28 följande:
    Aj! Påsättning analt utan glidmedel måste vara obehaligt som f-n! Kan man inte få skador om man kör så?
    har inte hänt ännu iaf... obehagligt!? joo det kan jag lova, händer ju inte ofta men när jag varit odräglig i flera dagar så.. sen kryper ja intill honom o får kärlek o gos om det hjälpt annars vänder jag mig med ryggen mot honom o fortsätter tjura..
  • Anonym (ug äntligen)

Ja, blir blöt av att skämmas, känna mig utsatt o liten inför min Dom som även är min man.. (e jag konstig :-S )

• Anonym (ug äntligen)
    Dominant skrev 2011-06-03 17:43:12 följande:
    För min del är det något positivt. Ju fler kvinnor som inser att de trivs i en undergiven roll även utanför det sexuella desto bättre.

Att gå in och ur någon roll så fort man hamnar i sovrummet är för mig otänkbart, då skulle det bara vara löjligt och på låtsas.
    Där är jag, kan inte vara bara ug i sängkammaren utan är det hela tiden, hur min man som är dom är mot mig o fostrar o ger mig kärlek där speglar sig sen i vardagen i mitt sätt att vara mot honom..

ugflickan
  • Anonym (ug äntligen)
    Anonym (Salope) skrev 2011-06-03 19:02:45 följande:
    Mmm jag tror att min poäng var, att det ej behöver vara "på låtsas" eller liknande bara för att den undergivna resp dominante rollen utlevs främst i sexuella sammanhang. Är du med?
    För mig är undergivenhet och dominans främst sexuellt, även om en man skulle agera dominant på något sätt i vardagen skulle jag mest bli kåt, eftersom jag förknippar det med sexualitet. Sexualitet i sin tur förknippar jag ej enbart med sovrummet utan dominanta inslag får gärna finnas lite överallt i vardagen.
    Men gärna på ett lekfullt och passionerat sätt.
    Annars blir det lätt platt och tråkigt för min del.

Men jag vet hur du tänker och förstår vad du menar. Jag tror dock jag skulle slita ut mitt hår om någon försökte bestämma över mig på det viset. Jag skulle också bli ett uselt ligg eftersom min passion och själ skulle dö.
    Hahaha sådär lagomt dramatiskt.
    Tänk vad olika man är, jag skulle tappa respekten helt för min dom man om han var dom på ett lekfullt sätt. Då skulle jag inte bli "blöt" (sorry!) eller få respekt för honom utan ant bara börjat skratta.. för mig är det blodigt allvar han bestämmer o jag lyder.. det ger mig en enorm trygghet. Drömmer
  • Anonym (ug äntligen)
    Anonym (Salope) skrev 2011-06-03 19:54:27 följande:
    Jag tror vi missförstår varandra, inte dominans på ett lekfullt sätt. Inte alls. Det är fullt allvar när det väl sker.
    Men den rätta dynamiken måste ju vara där. Dominansen genom förhållandet ska vara (enligt mig) lekfull och passionerad. Inte lekfull på sätt att den är fnittrig och gullig, utan på så sätt att det är ett samspel, även jag som undergiven samspelar, vi känner av varandra och tar och ger av varandra, om än bara mentalt. Den delen snackar jag om.

Hur tolkade du min lekfullhet i det första inlägget? (Nyfiken)
    Ok! jo jag såg lite framför mig hur mannen kommer fram o lite fnissandes säger - kom nu lilla gumman skall du få lite smisk.. 
  • Anonym (ug äntligen)

Det var ju tur mannnen inte var helt slutkörd efter jobbet igår kväll, för efter att ha suttit här o skrivit/läst så behövde jag ju lite "omsorg"   Men han gillar inte mitt porrsurfande o att jag skriver så här så det blir inprivasurfing o rensa historiken innan han kommer hem.. alltid lika nervös att jag glömt det när han sätter sig vid datorn.

Közz på er! Kyss

Ugflickan

Tänker.. på om folk som tror de känner mig skulle bli chockade om de visste hur vi  lever jag o dom mannen.
    I de lugnaste vatten.....

Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...