Inlägg från: Anonym (Virgin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Virgin)

Dominans och Undergivenhet...

Hallå där .

Har nu bevakat tråden i all evighet men aldrig tagit mig tiden till att läsa igenom alla 310 inlägg , eller ens haft tid till att skriva.
    Men tar den lilla kvarten jag har kvar till att skriva ett inlägg innan sängen kallar.

Jag har alltid varit väldigt nyfiken sexuellt och utvidgat mina vyer genom åren.
    När jag träffade min sambo så hade han en massa fantasier men ingen erfarenhet vilket han sedan snabbt fick via mig
    Vi har utforkat det mesta men har lite liiiite kvar.

Han har kommit fram till att han har en väldigt undergiven sida och gillar delvis till och med förnedring.
    Detta har han ju kommit fram till via mig då jag kan ta rollen som dominant (mer för skojs skull men inget jag direkt trivs och faller naturligt) och sen att vi talat väldigt mkt med Dominanta män på BC.
    Jag är väldigt dominant i hushåll , arbete osv men när det kommer till sex så vet jag själv inte riktigt vart jag står.

Jag gillar inte när någon "tar över" men samtidigt så längtar jag efter att mitt nej ändå är ett ja
    Någon tar mig med lite kraft och våld , dem vet att det gör lite ont men fortsätter för dem vet att dem samtidigt ger mig njutning.
    Någon som tar kommandot och ber mig att svanka samtidigt som dom tvingar min rygg med sin egna tyngd ännu längre ner....
    Jag klarar inte av dominans med "förnedring" .
    Att kalla mig slyna och Hora går mer än väl men att jag ska krypa för en annan man o kvinna och ha någon slags "slav" liknande förhållande funkar inte riktigt.
    Jag blir arg och känner mig kränkt.

Vad jag har förstått det som är det olika slags undergivenhet samt dominans...
    Jag är väl inte helt Undergiven då jag gillar att "kämpa emot" samtidigt som min sambo underkastar sig allt.
    Iom hans totala Undergivenhet så har han mkt svårt att gå in i en roll som "dominant" det blir mer en mjäkig soppa av det hela.

Vi hade bestämt träff med en man men första gången vi träffade honom så fnittrade jag genom hela träffen varje gång han förklarade vad mina bestraffningar skulle vara om jag inte skötte mig.
    Det lät så löjligt i mina öron varje gång han la till något...>fnittrade inte för att jag tyckte det var pinsamt eller nervöst , utan mer för att jag bara skulle vilja vara i stunden där inget "prat" utförs.
    Egentligen så vet jag fasikten inte själv... jag är så jäkla nyfiken att få erfara på riktigt , men  varför kan jag inte ta det seriöst då??

jag ser mig själv som en utmaning både för mig och andra.

Ähh jag vet inte riktigt vad jag ville med detta inlägg, skriva av mig tydligen
    Men jag hoppas att ni har en fortsatt trevlig tisdags kväll alla lövli slynor och masters
              Mvh /
                        Virgin in the land of dominance

• Anonym (Virgin)

Kire : Hallå. Gud va härligt det låter !!!! Vi har också funderat på att ta in en tredje part då min sambo gärna ser mig bli ägd av en annan man. var också påväg men det stannade av lite pga min sjukdom jag fick samt att jag inte drogs riktigt till mannen i fråga. Min sambo ansåg att jag behöver väl inte va attraherad av han men däremot vilja bli dominerad men jag ansåg nåt annat. Jag är extreemt fixerad vid tänder och naglar o har inte en person nå vidare ok tänder utan ser ut som blaha i Munnen så klarar jag inte av att ens människan rör vid mig, lite samma med händer. Denna mastern då verkade ha nå problem med tänderna och varenda nagel på handen var klämd och blå o för mig var det ett stort NoNo (låter löjligt) så allt rann bara ut i sanden vilket jag ibland kan ångra då han nog skulle ha blitt suverän. Nu spånade jag iväg men iaf. Du la verkligen pricken över iet, det är det där jag vill... Allt det du skriver. Du skrev verkligen ner mina tankar i hur både jag vill ha det och min sambo. Bli ägd, utnyttjad, utlämnad osv Har själv likvärdiga fantasier och viljan till att lära. Att själv kunna switcha så att det faller naturligt ,att få verktyg och kunna kräva total underkastelse. Att dominera min partner tillsammans med min/vår master samtidigt kunna vända ryggen till och låta han se på medans jag ger mig hän och lydnad till en annan man, en man som vet vad han ska och kan begära av mig och min kropp. Förhoppningsvis så kommer vi till den punkten igen då vi hittar den rätta vi vill ta in i vårat liv men ett tag får det iaf vänta då pga mediciner så har jag gått upp mkt i vikt vilket har gjort att jag vantrivs med mig själv och vill inte att någon annan man tar i mig eftersom jag skulle va allt för osäker med om han verkligen finner mig attravktiv IOM jag själv inte känner mig speciellt sexig :-/ Men nu ska jag återgå till jobbet och plikten Tack så hemskt mycket för ditt intressanta inlägg, den lyste verkligen upp min dag blev till och med lite småkåt av bara beskrivningen ;-D

• Anonym (Virgin)
    kire skrev 2011-05-11 22:02:02 följande:
    Det glädjer mig att du gillade det du läste! Och utifrån mitt perspektiv så har du rätt, din sambo fel... Självklart måste du både vara attraherad av den andre mannen, din Master och känna ett absolut förtroende. Kan förstå att din sambo inte ser det så, han tänder ju på situationen i sig, att se dig med en annan med för dig är det ju en annan sak. Du ska ju verkligen vilja bli "ägd" av den person som du ger förmånen att få kalla sig Master...

Det behöver ju i.o.f.s. inte utesluta att man experimenterar som ni tycks ha gjort med en "extra" man. Men, om det verkligen ska bli bra, utvecklas så tror jag det kräver att man har en form av fast relation och i det läget så måste du ju verkligen känna att det är rätt.
    Ja jag hade en känsla av att jag nog var på rätt spår och skulle jag inte ha varit det så skulle jag ändå ha hållt på det.

Ja det är ju det vi är ute efter , en fast relation med en man som vi "träffar" annars tror jag nog det är svårt att lära känna motsvarande partners do´s and dont´s samt att lyckas utveckla ett förtroende.
    Ibland blir man så ivrig att man inte kan sluta tänka på det...
    Hur skulle det va , hur skulle det kännas.
    Man har en bild i sitt huvud men det är inte alltid samma i verkligheten...
  • Anonym (Virgin)

Ohh så frustrerad och så otroligt kåt. Lever inne i mitt huvud i fantasierna och undrar hur det skulle kännas. Vill så mycket men samtidigt för lite. Blir lat och orkelös samtidigt som man känner sig tjock och lealös. *suck* Lever i en god relation men min sambo. Vi har en master vi träffar gemensamt samt jag själv. Bra stundvis men det har inte blivit så mycket nu i sommar då våra schemor krockar men jag känner ändå att det inte gör så mycket ?! Varför? Jo kanske för att jag ej är så nöjd men honom? En bra master (?)jo kanske men samtidigt väldig försiktig... Vet inte om jag vill ha det så. Jag har gränser som jag uppskattar att han respekterar. Han kan få mig att komma i vilda orgasmer men det finns ett men Jag vill nog ha rösten, den lite mer manliga och morrande. Händerna som är grova och tar kommando över smekningarna. Där man känner att till och med hans fingertoppar njuter av att ha full kontroll. Min master älskar att "lära mig att ta hans kuk ordentligt" långt ner o djupt i halsen. Sexigt , underbart men inte i längden, jag vill ha mer ,annat och annorlunda. Vad är det jag vill? Jag vet inte? Jag vill känna mig undergiven på riktigt, vill veta hur det är och om det verkligen passar mig. Känner inte att jag ger mig hän till M. Det känns inte så . Jag lever inne i mitt huvud när jag träffar M , kopplar inte helt bort och njuter. Kanske respekterar jag inte honom tillräckligt eller så är det kanske inte han som e den dominanta mannen för mig? Jag vill ha nån som tar tag i mitt hår bakifrån med ena handen och den andra lägger han om min kropp i ett fast tag medans han lutar sig in mot mitt öra och viskar att -"nu är jag hans". Handen som sakta börja smeka min kropp ,In under tröjan för att lirka in ett finger över behån där han får känna bröstvårtorna styvna inför hans beröring. Känna handen glida vidare neråt för att knäppa upp byxorna och söka sig vidare innanför trosorna med ett mål i syfte. Varma fingertoppar som glider mellan blygläpparna där han ska känna efter vilken effekt hans ord hade på mig. Oavsett blöthet så ska han spela missnöjd och föra mig vidare till soffan där han trycker ner mitt ansikte mot sitsen men beordrar mig att fortfarande stå upp med benen o puta med rumpan för att sedan sakta med hårda drag slita av mig byxor... Osv osv osv... Gahh blir tokig och vill så gärna ha en riktig manlig man som kan ta min trotsighet och riktigt få mig att njuta. Helst med en härligt hård och sexig kropp där man får låta naglarna sjunka in lite när det blir så skönt att man ej kan låta bli. Ingen vidare sammanhängande text men mina tankar just nu är inte så sammanhängande heller :-/ Iphonens säregna stavningar som den smyger in lite här och var är inte heller en förtjusning

Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...