Dominans och Undergivenhet...
chiligirl skrev 2011-09-21 06:55:20 följande:
Jag läser och läser runt på nätet och är så pirrig av denna nya värld. Rollspel som en UG är verkligen jag. Det vet jag ju då jag redan testat att utöva det på allvar med min nätfling.
Jag klädde mig som en högstadietjej i converse, råttsvansar och kort kjol utan trosor när jag gick på jobb för han hade sagt att nu var det dags att träffas på lunchen på ett för mig knasigt ställe. Och jag lydde och var till och med upphetsad när jag valde ut mina kläder så de skulle fungera på jobbet före. Att kollegerna skulle förnimma utan att kunna sätta fingret på vad det är.
Och sexet var så bra. Bättre än mina långa år med pappan till mina barn. Jag känner mig verkligen som en tonåring som håller på att upptäcka min sexualitet!
Tyvärr, blev jag inte nöjd med att han är upptagen i en relation med sambo så jag bröt. Och ångrar mig dagligen i tusen omgångar. Och är så sugen på att fortsätta upptäcka mig själv i denna nya lek. Gärna med honom, men där är det eventuellt kört just nu. Så jag vill testa vidare. Men hur går jag till väga? När jag bor i en håla?
Jag har samma nick på Darkside så du får gärna kika in på min sida där, jag är själv på jakt efter en ug-tjej nämligen.