Trust me skrev 2011-09-25 18:14:46 följande:
Stackars man. Kan se framför mig en tråd där en man har gjort samma sak med en kvinna. Den väntade och inte helt orimliga responsen är då: Hon vill inte!
Din man älskar dig och är troligen villig att försöka gå med på vad som helst för att inte förlora dig. Det du håller på med är en slags känslomässig utpressning. Ska jag vara helt ärlig tycker jag det är förbannat jävla fult.
Vad jag förstår ingick inte D/s i er relation från början. Nu vill du ha det för annars går du. Du får välja att vara trogen den relation du gick in i och dess förutsättningar eller vara trogen den du upplever dig vara nu. Tvinga inte någon annan att dansa efter din pipa nu när du ändrat låt. Inte särskilt ug och väldigt svårt att vara dominant på kommando.
Jag är helt riktigt väldigt upprörd om det var någon som inte har märkt det.
Redan första gången vi träffades berättade jag om mitt intresse. Eller livsstil. Jag har vetat om min läggning sedan tonåren. Det är en del av mig. Jag levde i ett äktenskap utan den biten och jag ville inte träffa en ny vaniljare. Aldrig i livet. Men maken gillade bdsm, påstod han. Han hade själv haft det med sin x-sambo. Men efter ett tag dog den biten och jag blev olyckligare och olyckligare. Han påstår fortfarande att han gillar bdsm och han vill gå på festerna, men inget händer. Varken på festerna (där lek är tillåtet) eller hemma.
Jag tycker istället att det är förbannat fult att ljuga för att få någon på kroken. Jag vill inte leva utan bdsm-biten för resten av livet. Det är något jag måste ha för att må bra. Och det gör jag inte nu. Så jag tvingar inte någon att dansa efter min pipa. Jag vill dansa tillsammans!