• chiligirl

Dominans och Undergivenhet...

Ja hjälp, vad ska jag säga?

Jag undrar om jag inte har dolt för mig själv i 45 år att jag gillar att vara UG?

Nyligen separerad och träffat en nätdejt som gillar rollspel, analt och är mycket dominant i sitt sätt. Och han är stygg med mig på ett upphetsande sätt och jag vill ha mera.

Jag tror bestämt att jag måste utforska detta mera!

När jag läser här känner jag igen mig i så mycket.

Trodde inte jag kunde vara UG då jag är så dominant i min vardag. Men oj så lockande allt är att läsa.......

• chiligirl

Jag läser och läser runt på nätet och är så pirrig av denna nya värld.

Rollspel som en UG är verkligen jag. Det vet jag ju då jag redan testat att utöva det på allvar med min nätfling.

Jag klädde mig som en högstadietjej i converse, råttsvansar och kort kjol utan trosor när jag gick på jobb för han hade sagt att nu var det dags att träffas på lunchen på ett för mig knasigt ställe. Och jag lydde och var till och med upphetsad när jag valde ut mina kläder så de skulle fungera på jobbet före. Att kollegerna skulle förnimma utan att kunna sätta fingret på vad det är.

Och sexet var så bra. Bättre än mina långa år med pappan till mina barn. Jag känner mig verkligen som en tonåring som håller på att upptäcka min sexualitet!

Tyvärr, blev jag inte nöjd med att han är upptagen i en relation med sambo så jag bröt. Och ångrar mig dagligen i tusen omgångar. Och är så sugen på att fortsätta upptäcka mig själv i denna nya lek. Gärna med honom, men där är det eventuellt kört just nu. Så jag vill testa vidare. Men hur går jag till väga? När jag bor i en håla?

• chiligirl
    Anonym (CharlieNoAngel) skrev 2011-09-21 07:08:27 följande:
    Darkside ett en sida för bdsm intresserade där jag har fått en del kontakter med andra likasinnade. Ett gott råd är väl bara att sålla väldigt hårt för det finns en hel del idioter som dras till den sidan också tyvärr, men man märker ganska snabbt vilka som är seriösa.
    Jag har samma nick på Darkside så du får gärna kika in på min sida där,  jag är själv på jakt efter en ug-tjej nämligen.
    Tack Vännen!

Ska absolut titta in där. Men blir till kvällen i så fall, nu måste jag åka på jobb.
  • chiligirl
    Anonym (Mmmm) skrev 2011-09-24 21:23:21 följande:
    Känner så igen mig i någon innan här som sa att hon kände sig som en tonåring som precis börjat upptäcka sin sexualitet. Precis så är det för mig med.

Fast med ett undantag... jovisst, det finns en man som jag såå vill ha. Och precis som hon tidigare.. nä, nu måste jag kolla vad hon hette.. ciligirl, var det... 
    Jo, precis som hon beskrev så var hennes "man" upptagen på annat håll med en relation och vill inte ändra på det.
    Vad ska man göra då? Jag vet inte hur sånadär sajter funkar. Och inte tror jag att jag skulle reda ut det heller, har ju knappt med nöd o näppe klarat av att öppna en sida på fl ju.

Jaja.. ville väl bara skriva av mig lite då. Men faktum kvarstår... jag är så jättenyfiken, så jätte på... och det känns som ingen, någonsin kommer egentligen att vilja göra något sådant med mig. Klart jag kan få killar, det är det inga problem med.. men att få Han... den där med stort H, det kan jag nog inte. Så.. jag får nog lägga ned då, eller?????? Hur tänker ni andra som är inne på det här med UG och dominans???

Om ni inte har funnit någon likasinnad eller inte vet hur ni ska göra för att göra det (usch, det var en dålig beskrivning på mitt problem, men ni fattar;)... hur tänker ni kring det? Tips på hur jag ska göra?

Jag rekommenderar dig att registrera dig på en sida som heter darkside. Där har jag redan hittat flera stycken att utforska dessa saker om mig själv med genom att mejla med varandra.
    Just nu har jag en fling på gång som är så heet!
  • chiligirl

Jamen tusen Tack,  Syster för tipset om DS!!!!

Jag kan inte sova längre för jag har träffat en spännande Dom från mina hemtrakter, på den sidan.

Och vi mejlar med varandra och ska ses första gången på lördag!

Och han läste min intervju och hittade i gömmorna i den ett rollspel jag drömmer om, fast det
    är gömt i massor med annan information.
    Så sen dess har jag blitt kallad Fröken av honom hela tiden. Bara det får mig lycklig!!
    Kanske han blir min farliga pirat som rövar bort mig?

Och när jag berättade vad jag skulle ha för kläder på lördag så han känner igen mig,
    så var hans reaktion att mitt halssmycke kunde vi senare byta ut till koppel.
    Att bli kallad Fröken är det sexigaste jag vet, just nu!
    Vilken man som hittade det lilla av mig på direkten. Mycket lovande!!!

Nu hoppas jag bara att han doftar rätt med. Att hans feromoner är de rätta.

Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...