Inlägg från: Anonym (Mmmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mmmm)

Dominans och Undergivenhet...

Oj, vad många förkortningar... blir nästan alldeles knasig. Det är ju en helt ny värld. Ändå, är jag såå nyfiken på det. Nosar lite och känns som jag tassar lite försiktigt här. 

Men jag hänger inte riktigt med än med alla förkortningar.. lär väl mig.

Jaja.. jag känner väl det mest som jag bara påbörjat min resa då. Oj, undra vart det bär hän.. spännande och liiite läskigt. Fast det ska det väl vara. Ungefär som att åka karusell. Det är också spännande och lite läskigt. Opsan.. kanske konstig liknelse... men men

kr iallafall och spännande tråd. Den vill jag följa och kolla in vad som sägs.. lite på håll sådär. 

• Anonym (Mmmm)

Känner så igen mig i någon innan här som sa att hon kände sig som en tonåring som precis börjat upptäcka sin sexualitet. Precis så är det för mig med.

Fast med ett undantag... jovisst, det finns en man som jag såå vill ha. Och precis som hon tidigare.. nä, nu måste jag kolla vad hon hette.. ciligirl, var det... 
    Jo, precis som hon beskrev så var hennes "man" upptagen på annat håll med en relation och vill inte ändra på det.
    Vad ska man göra då? Jag vet inte hur sånadär sajter funkar. Och inte tror jag att jag skulle reda ut det heller, har ju knappt med nöd o näppe klarat av att öppna en sida på fl ju.

Jaja.. ville väl bara skriva av mig lite då. Men faktum kvarstår... jag är så jättenyfiken, så jätte på... och det känns som ingen, någonsin kommer egentligen att vilja göra något sådant med mig. Klart jag kan få killar, det är det inga problem med.. men att få Han... den där med stort H, det kan jag nog inte. Så.. jag får nog lägga ned då, eller?????? Hur tänker ni andra som är inne på det här med UG och dominans???

Om ni inte har funnit någon likasinnad eller inte vet hur ni ska göra för att göra det (usch, det var en dålig beskrivning på mitt problem, men ni fattar;)... hur tänker ni kring det? Tips på hur jag ska göra?

• Anonym (Mmmm)

Jaha..... virrhönan här då... asså; jag har glöömt bort vad sajten hette jag gick med i.! Den hade då med dominans att göra och jag skrev in mig och allt. Så GLÖMDE jag vad den hette!!!!

Någon som vill hjälpa mig här??? 

• Anonym (Mmmm)

Haha... ja, just det. TACK!!!

Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...