Inlägg från: Anonym (längtar tillbaka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (längtar tillbaka)

Dominans och Undergivenhet...

Hej!

Jag är ny i den här tråden men känner att jag saknar att kunna leva ut min undergivna sida och skulle gärna ha ett sådant förhållande igen. Men hur gör ni som träffat rätt på den fronten för att hitta en partner med rätt preferens? Det verkar på något sätt dubbelt så svårt, inte bara hitta en person man gillar utan även en som delar ens intressen. På något sätt verkar det farligt för en tjej att gå och skylta med att hon är undergiven. Hur tänker ni där och hur har ni gjort för att hitta rätt? 

Etrangere skrev 2012-01-04 21:56:26 följande:
    Så jättesvårt tror jag inte det är. Finns ju Darkside tex, och finns ju en del trådar här om Dominans osv.
    Ok, och sen då?  

Jag var inne och kikade på Darkside en gång men det verkade ganska rörigt. Finns det något bra att hitta där?

Finns det andra bra ställen då? 

Inser plötsligt att det är ganska svårt att förklara vad jag söker. Hade för ett tag sen en fantastisk upplevelse men en dominant man. Men omständigheterna gjorde att det var mer som en kompis-grej och han var väldigt av och på. Vi stämde väldigt bra överens på ett kompis-plan, kunde prata om massor och klaffade perfekt i sängen och kunde utforska en del där. Men det blev för jobbigt till sist att han var så...obeslutsam. Det hela gav mig dock mersmak...och skulle vilja hitta någon som kan ge mig mer sådant. Som "fattar" vad det handlar, som kan vara rå men omtänksam i det hela...och samtidigt passar ihop med mig som människa. Kanske inte går att hitta..

Anonym (Salope) skrev 2012-01-04 22:32:13 följande:
    Såklart det går att hitta! Tro mig...

Men det är inte alls uteslutet att finns något sådant på DS. Man måste börja någonstans. 
    Sant. Finns det någon som har någon "solskenshistoria" att dela med sig av? 

Får nog testa det. Kul med likasinnade. :) 

Hur "avancerad" måste man vara för att passa in på Darkside då? 

Hmm...darkside kanske inte är så tokigt trots allt. Men finns det någon som kan ge mig lite tips på hur man får till en bra presentation? Hur beskriver man sig själv på ett lämpligt sätt där? :) Vågar man lägga ut en bild? Tänk om det finns någon där som känner en? 

Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...