Inlägg från: Anonym (fundersam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fundersam)

Dominans och Undergivenhet...

Anonym (UG min chef) skrev 2012-01-04 19:10:08 följande:
    Vad är egentligen syftet med dina inlägg till mig? Jag tycker mest att du är otrevlig och tror att du vet bäst, vilket är väldigt arrogant när det handlar om några du inte känner alls. Jag är ledsen, men jag tar inte åt mig råd när man lägger fram dem som du gör. Så fundera på hur du lägger fram dina "tips" om du är intresserad av att jag ska lyssna, annars föreslår jag att du låter bli att skriva öht.
    Vad vill du få ut av att skriva i den här tråden?

Det du har beskrivit låter inte som D/s, utan som vanligt relationstrassel.
  • Anonym (fundersam)
    Anonym (newbie) skrev 2012-01-04 22:22:31 följande:
    Håller med om att det finns en salig blandning folk på darkside som är mer eller mindre vettiga och nog har man fått gallra bort ett och annat stolpskott. MEN jag har också träffat bra, vettiga människor som jag haft stort utbyte av och med både som vänner och mera.
    Darkside är jättebra, man kan ganska snabbt få en bild av vad som kan funka och vad som är helt omöjliigt. Sen får man sålla, men det får man göra på alla andra ställen med.
  • Anonym (fundersam)
    Anonym (längtar tillbaka) skrev 2012-01-04 23:13:05 följande:
    Hur "avancerad" måste man vara för att passa in på Darkside då? 
    Det räcker att man är nyfiken.
  • Anonym (fundersam)

Det är vanligare med flera partners, de som håller på med bdsm är ofta mer äventyrliga till sin läggning och många provar sig fram för att hitta det som passar allra bäst.

Darkside är så mycket mer än en tråd på Familjeliv. Medlemmarna startar oftare samtal privat, det finns noveller att läsa (väldigt bra om man är osäker på vad det är som gör en upphetsad) och även öppna forum och slutna nätverk.

Rekommenderas verkligen, även om det är en salig blandning med människor.

Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...