Inlägg från: Anonym (rookie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rookie)

Dominans och Undergivenhet...

Anonym (längtar tillbaka) skrev 2012-01-04 22:36:25 följande:
    Sant. Finns det någon som har någon "solskenshistoria" att dela med sig av? 
    Hoppar in i tråden som jag kikat i lite då och då. Jag hittade min i min egen man! Vi har varit tillsammans i närmare 24 år. För några år sedan började vi utforska varandra mer ingående (har dock alltid haft bra sex) och hittade våra kinks. Jag min undergivna sida och han sin dominanta... Vi har ett fantastiskt sexliv, det blir bara bättre och bättre. Tungan uteTyst

Har varit inne på DS och kikat runt lite jag också, men det ger mig inte så mycket.
  • Anonym (rookie)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-01-05 19:27:04 följande:
    Jag funderar lite, det verkar vara mer vanligt än ovanligt att ni har flera partners?

Jag som är väldigt monogan, känner att jag kanske gett mig in i nåt jag inte skulle kunna hantera.

Jag vill varken ha fler män eller dela min man med någon. Om jag är i ett fast förhållande såklart
    Jag är strikt moogam och lever endast ut min läggning tillsammans med min man. Han däremot har fantiserat om att ev ta in ett par killar i en session som ska tillfredställa mig, tillsammans med honom. Är fortfarande väldigt tveksam till det, men vi får väl se hur det utvecklar sig... Förvånad
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...