• Kakaa

Dominans och Undergivenhet...

Jag är lite konstig på det sätt att när jag är med kvinnor vill jag gärna vara dominant och med män så är jag undergiven.. aldrig mött någon annan som är så dock. 

• Kakaa

Äldre män är sexigt.. sedan kan dom ha barn bäst dom vill. Tonårsfarsor är inget jag skulle gå igång på, men det är jag. jag gillar äldre män Drömmer

Vad är det med tonårsfarsor som är så upphetsande? :) 

• Kakaa

Ahaha! jag missförstod "tonårsfarsor" Haha jag tänkte typ "unga mödrar" LOL

• Kakaa
    Millicent skrev 2013-05-13 18:31:31 följande:
    De är bättre dominanter när de blivit uppfostrade av sina egna barn i minst 15 år. 
    Jag missförstod så den där frågan kunde du struntat i, tack ändå :P
  • Kakaa

Men ja, pappor är det något speciellt med.  jag håller med.

• Kakaa
    ruuu skrev 2013-05-13 18:39:00 följande:
    Ja, man märker en förändring i attityden på män som har barn och de som inte har det. De ger sken av trygghet och man märker på dem att de har en annan förståelse för andra människor känns det som, empati liksom. Det ger en känsla av trygghet. 

Ja.. jag gillar ju dock kontrasten.. en snäll och trygg fadersfigur och sedan en hård älskare/partner om natten.. det blir som batman!
  • Kakaa
    ruuu skrev 2013-05-13 18:48:51 följande:
    Jaa eller hur! 
    Men vadfan vad tänd jag blev nu! Jag måste ut och ragga upp nån singelpappa, på stört!

Det där lät mest ironiskt.. men gör det! Gå till ICA! där finns det pappor! Annars har du ju Ernst Hugo.. han är nog stilig.. 
  • Kakaa
    ruuu skrev 2013-05-13 18:53:16 följande:
    Haha ja fast det värsta är att jag inte är det ;s sen blir man ju så tänd på våren med.. Iaf jag .. Skäms

Ja jag får väl bekanta mig med honom :D 

Ernst hugo finner det roande när man är lite galen och verkar lida utav tourettes, han har skrattat åt mig många ggr. Solig
  • Kakaa
    Ernst Hugo skrev 2013-05-13 19:01:54 följande:
    Är det nu jag förväntas säga något Förvånad
    Ja?
  • Kakaa
    ruuu skrev 2013-05-13 19:04:08 följande:
    Jamen det passar ju bra, jag är inlagd på utredning för diverse bokstavskombinationer så jag är inte alls som folk tycker man ska.. :o 
    :)

Perfekt! :D han kmr att avguda dig! Så som han avgudar mig.. *Stirrar på Ernst*
  • Kakaa
    Ernst Hugo skrev 2013-05-13 19:05:49 följande:

Jag handlar inte på ICA. Bra så?
    Då tycker jag att du skall börja så ruu får bli befläckad.
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...