Dominans och Undergivenhet...
Intressant tråd! Nån dag när jag har lite mer tid ska jag läsa igenom hela.
Jag är kvinna och har fantiserat om dominans och undergivenhet i stort sett hela mitt liv men aldrig vågat leva ut det. Nu är jag singel sen några år tillbaka, jag har haft svårt att få ett nytt förhållande att fungera och jag tror att det till stor del beror på att jag tycker att sexet är så tråkigt. Vanligt sex tråkar ut mig, det känns som att jag lika gärna kan ligga och läsa en bok medan han håller på. Det här är den enda typ av sex (eller i mitt fall då, fantasierna kring det) som kan få mig riktigt upphetsad.
Men samtidigt är jag alldeles för feg för att lämna min trygga värld och prova på det på riktigt. Skulle aldrig ens drömma om att söka nån kontakt på t ex Darkside som ju många pratar om.
Det känns som om jag är fångad mellan två världar, uttråkad av det liv jag lever nu men för feg för att ta steget ut i något annat. Mitt enda hopp är nog att jag av ren tillfällighet skulle träffa på nån som också gillar det här. Annars får det nog förbli en fantasi (och det går faktiskt ganska bra det också).