• Milola

Dominans och Undergivenhet...

Anonym (Anne) skrev 2013-06-18 16:43:36 följande:
    Hur är man en "aktiv" UG för att få ett magiskt sexliv? Som det sas lite tidigare i tråden nånstans, man är två för att få UG/DOM sex/förhållande att frodas och leva vidare. Men som undergiven och som allmänt blyg flicka hur ska man göra!? Hjälp!

Om du har en erfaren dominant man så styr han dig rätt, du behöver bara göra som han säger :).
  • Milola

Jag har aldrig levt i ett traditionellt förhållande med ug/dom-prägel och skulle heller inte vilja det. En del av grejen för mig ligger i att alltid ha en gnutta osäkerhet kvar i kroppen. Jag litade på min dominante älskare, men kände honom inte SÅ bra att jag helt visste vad han planerade...

Saknar ibland den biten mängder... nuvarande äskling försöker sig på smisk ibland, men det är ju värdelöst utan den mentala koppingen. Tror man antingen har det i sig eller inte och att det krävs en man med pondus och omtänksamhet för att göra det bra. Har dock även råkat på en och annan förnedringsälskare... män som går igång på att faktiskt förnedra och göra illa, mer än att få kvinnan till gränsen av så kåt som hon klarar av, mha en stadig hand.

• Milola
    Anonym (Anne) skrev 2013-06-18 17:06:25 följande:
    Åh tack för svar! Men han säger sig vara erfaren och han har visat det...i början av vårt förhållande. Men nu allteftersom  tiden gått tycker jag han faller mer och mer ut ur rollen. och jag har börjat fundera på om det beror på mig, att jag inte vet hur jag ska uppfylla hans krav eller kanske inte gör det på rätt sätt som han vill. Svårt att förklara

Kan föreställa mig att det är svårt att behålla rollerna om man lever tillsammans 24/7... men som undergiven bör du kunna fråga honom... för att vara honom till lags be honom styra dig om du känner dig lite lost.
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...