Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Dominans och Undergivenhet...

Agridulce skrev 2011-05-05 19:30:46 följande:
    Tack Baloou!
    Sitter ensam med mitt rödvin sen väninnan fick akut jobbsamtal.

Försöker se lite oskyldig och naiv ut så nån karl ska komma och ta tag i min nacke och styra upp läget.
    Fungerar som nämndes tidigare i tråden om du bara ber snällt!
  • Ernst Hugo
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-05 19:52:24 följande:
    Ja i den perfekta världen...
    Glömde säga att du måste be rätt man Flört
  • Ernst Hugo
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-05 19:54:59 följande:
    Den ack så viktiga detaljen!
    Man vill ju bara hjälpa till.................lösningen finns nog runt hörnet
  • Ernst Hugo
    Anonym (E) skrev 2011-05-05 19:59:36 följande:
    Jag vet inte vilket som är mest tragiskt...

Att ni raggar på varandra på ett internetforum eller att jag sitte och läser det och dessutom blir lite upphetsad... Får fina bilder...

Gillar att iaktta andras lekar och sedan på något sätt hamna mitt i dem...
    Vi säger grattis och ordnar gruppkram!
  • Ernst Hugo
    Anonym (Smiskad) skrev 2011-05-10 19:36:52 följande:
    Oj vad snabbt!
    Det är olika. Om jag exempelvis har brytit mot någon regel eller varit uppkäftig. Blir oftast bestraffad med bältet. Brukar få luta mig över köksbordet och ta emot rappen.
    Får man fråga om du har andra ventiler där du kan ssnacka om detta eller ser du FL som en planka du behöver?
  • Ernst Hugo
    Anonym (Nybörjare) skrev 2011-05-14 19:23:07 följande:
    Jag vi har hittat en ny passion. Det är helt fantastiskt men som jag skrivit innan jag har hittat en ny passion i hela mitt sexliv inte bara i UG/DOM utan alltihop.
    Bara att säga grattis och vara glad för din skull Solig
  • Ernst Hugo
    Anonym (Nybörjare) skrev 2011-05-14 20:02:01 följande:
    Tack så mycket :)
    Är själv singel men börjar ändå känna mig tryggare i min relativt sett nyfunna behov o känslor..........
  • Ernst Hugo
    Anonym skrev 2011-05-15 00:45:33 följande:
    Har en fråga till er,

Tror ni att man kan ändra på sig? Om man är undergiven och tidigare har levt i långt förhållande som undergiven, inte bara sexuellt undergiven utan även i vardagslivet, kan man då när man träffar en ny man som inte är det minsta dominant, ändra på sig?

Mitt problem är att jag har träffat en ny man som jag verkligen älskar men där det blir "kulturkrockar" hela tiden pga att jag är undergiven och han inte har en tendens till att vara dominant. Kan vi lösa detta eller måste vi ge upp?
    Frågar dig själv vilka behov du inte kan leva utan. Kan du leva utan att vara ug?
  • Ernst Hugo
    Anonym (Salope) skrev 2011-06-03 19:02:45 följande:
    Mmm jag tror att min poäng var, att det ej behöver vara "på låtsas" eller liknande bara för att den undergivna resp dominante rollen utlevs främst i sexuella sammanhang. Är du med?
    För mig är undergivenhet och dominans främst sexuellt, även om en man skulle agera dominant på något sätt i vardagen skulle jag mest bli kåt, eftersom jag förknippar det med sexualitet. Sexualitet i sin tur förknippar jag ej enbart med sovrummet utan dominanta inslag får gärna finnas lite överallt i vardagen.
    Men gärna på ett lekfullt och passionerat sätt.
    Annars blir det lätt platt och tråkigt för min del.

Men jag vet hur du tänker och förstår vad du menar. Jag tror dock jag skulle slita ut mitt hår om någon försökte bestämma över mig på det viset. Jag skulle också bli ett uselt ligg eftersom min passion och själ skulle dö.
    Hahaha sådär lagomt dramatiskt.
    Underbar beskrivning - cirklarna går i varandra. Underskatta aldrig dramats betydelse eller vikten av pretentioner *L*
  • Ernst Hugo
    Anonym (Salope) skrev 2011-06-03 19:13:57 följande:
    Precis och tack

En kvinna som inte är stringent och utmanande i det mentala mötet får mig aldrig att tända. Det kan vara en teoretisk fantasi men irl krävs det en situationsanpassat och skarpt intellekt får att det skall hända något.

Det är inte en fråga om osäkerhet på hennes turn-on men dialogen måste vara tät och får inte sakna spänst. Finns det en total underkastelse så måste det i såfall finnas ett helt annat "utanför-samtal" för att kittla min synapser.

• Ernst Hugo
    ruuu skrev 2013-05-13 14:51:46 följande:
    Lol. 
    Småbarnspappor är heta Skäms 

Är det så?!?
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    ruuu skrev 2013-05-13 18:27:38 följande:
    O, ja. SkämsSkäms

Blir man mindre het om barnet fyllt 8?
  • Ernst Hugo
    Millicent skrev 2013-05-13 18:29:57 följande:
    Tänk så het du är om en fem-sex år Ernst Hugo

Så du tycker inte jag är het nu? Drömmer
  • Ernst Hugo

Millicent skrev 2013-05-13 18:47:25 följande:
    Även den hetaste kan bli ännu hetare, ya know
    Tur att du kom med det svaret
  • Ernst Hugo

Är det nu jag förväntas säga något Förvånad

• Ernst Hugo
    Kakaa skrev 2013-05-13 19:02:22 följande:
    Ja?

Jag handlar inte på ICA. Bra så?
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...