• Agridulce

Dominans och Undergivenhet...

Anonym (UG) skrev 2011-05-06 15:19:07 följande:
    Röda kinder är väl trevligt? Då tycker säkert kunde att du ser väldigt fräsch och glad ut, kan aldrig skada!
    Haha, ja, kundrna tyckte att jag såg väldigt fräsch och solbränd ut. De skulle bara veta var jag hade mina tankar.

....en av dem gjorde förmodligen det. Han är en typisk Dom och har stenkoll. Blir intressanta förhandlingar där.
    Tvekan dödar
  • Agridulce
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 13:57:38 följande:
    *Ler...*

Jag gillar att bli satt på plats. Jag kan inte sättas på plats om jag inte trotsar en aning. Jag vill ge lite motstånd och uppleva den psykiska och fysiska dragkampen, som vi redan från början vet vem som kommer vinna. Att fysiskt bli fasthållen, örfilad, smiskad, att bli beordrad av en mjuk men ack så bestämd manlig röst...
    Jag vill kunna ge honom en trotsig blick där jag står på knä framför honom och blir beordrad när jag vill och vet att han inte kommer låta mig komma undan.

Hänger du med på resonemanget ?
    Skulle inte kunna sagt det bättre själv.

....men det där har vi ju redan diskuterat.
    Tvekan dödar
  • Agridulce
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-08 14:29:11 följande:
    Nice!

Ser fram emot det!
    Du kan ju iaf inboxa mig om det är något
    Oh det är på G.
    Tråden är fixad
    Tvekan dödar
  • Agridulce
    Agridulce skrev 2011-05-08 14:37:50 följande:
    Oh det är på G.
    Tråden är fixad
    Svårt att tro att jag jobbar med IT (el så beror det på för mycket skumpa igår) men jag har inte riktigt rett ut det här med inbjudningarna än. Filar på det.
    Skål
    Om inte annat är det ok att inboxa mig. Tiger som muren om tösabitarnas identitet.
    Tvekan dödar
  • Agridulce
    Anonym (UG) skrev 2011-05-08 15:10:30 följande:
    Agridulce skrev 2011-05-08 14:49:03 följande:
    Svårt att tro att jag jobbar med IT (el så beror det på för mycket skumpa igår) men jag har inte riktigt rett ut det här med inbjudningarna än. Filar på det.
    Skål
    Om inte annat är det ok att inboxa mig. Tiger som muren om tösabitarnas identitet.
    Bra jobbat!   Får att få tillåtelse att skriva... Hur göra?
    Länk ligger i min gästbok ett tag (för att jag ska kunna plocka bort den sen, vill inte ha den liggandes i tråden i all evighet.).
    Gå via den så hittar du gruppen.
    Ansök. Gruppen är helt anonym förutom för de som är medlemmar.
    Tvekan dödar
  • Agridulce
    Anonym (lilla slampan) skrev 2011-05-11 17:11:59 följande:
    hur är det med er andra ug kvinnor, vill ni bli dominerade psykiskt eller fysiskt? själv är jag en blandning han får gärna vara hårdhänt men han skall inte slåss då börjar jag lätt skygga..

Det absolut bästa är ändå hur han kan styra och kontrollera mig bara med ord och sin blick!!!
    För mig gäller ord, blick och en tydlig styrning med tex en lätt hand i nacken.
    Inte högljudda ord utan mjuka men där det framgår med all tydlighet vad som gäller.
    Hårdhänt, ja, men slåss??? Va? Det hör inte hemma i de här lekarna.
    Tvekan dödar
  • Agridulce
    Jäjd skrev 2011-05-11 21:32:20 följande:
    Äh nevermind me
    Say what??? Förvånad
    Jaded utan kommentar? *tar fram tempen och skakar den*
    Tvekan dödar
  • Agridulce
    Jäjd skrev 2011-05-11 21:41:36 följande:
    Hahahaha

What can i say, i´m a pussy Drömmer *skämmes*
    Underbart!!!!! Fegpropp!

Eller så hakar du på oss i gruppen. Där kan du ha vilka åsikter du vill. Om du nu törs erkänna dina laster dvs. *lockar*
    Tvekan dödar
  • Agridulce
    Jäjd skrev 2011-05-11 21:57:03 följande:
    Nej jag ska inte råka ut för det igen!

Däremot ska jag med nöje läsa era perversa fantasier och utdela dömanden till höger och vänster vid behov!

För övrigt har jag väl inga laster, jag är i det närmaste rätt så perfekt.
    Mwoahahaaaa.... får se hur länge det håller.

För övrigt så är jag det oskyldigaste som går i ett par högklackade skor och även en smula perfekt.
    Tvekan dödar
  • Agridulce
    danne123456 skrev 2011-06-05 18:29:09 följande:
    Hej
    Jag försöker få min sambo intresserad av att dominera mig och har väl haft en viss framgång. Fast hon är osäker. Är det någon som har något tips på hur hon kan "släppa loss" lite mer och verkligen våga vara dominant? Böcker? Internetsidor?
    Funderar lite på att bygga en queening stool (googla gärna om du inte vet vad det är). Tror ni det verkligen finns tjejer som inte skulle uppskatta en sådan överraskning?
    Om hon inte är naturligt dominant kan det vara svårt att få fram den rätta känslan.
    Sen kan ju liten tjej/stor kille också sätta käppar i hjulet för att det ska kännas trovärdigt.

I den här tråden får ni ganska mycket tips och råd: www.familjeliv.se/Forum-9-191/m54996604-1.html

Vad gäller queening stool så njaaeee. Men så är jag inte lagd åt det dominanta hållet heller.
  • Agridulce
    Fandango skrev 2011-06-17 17:55:07 följande:
    Det är väldigt frustrerande att inte få utlopp för min läggning...har förstått att jag är switch och önskar att jag någon gång i framtiden får leva detta liv, men då måste jag förmodligen bli singel och det är ett stort steg att ta för mig.
    Finns det någon här som smyger med sin läggning och lyckas dölja den för sin partner?
    Tror inte du ska vara så uppgiven med din läggning.
    Jag har träffat ett antal switchar under mina år. Jag själv switchar extremt sällan men det händer (säg 1ggr på 100).

Om man är ärlig med det från början och klar över om man är beredd att leva i en relation med bara den ena läggningen alt om partnern också kan switcha ibland (om än sällan) så kan det fungera utmärkt.

Ge inte upp.
    Men passa dig - ug-tjejer är fruktansvärda som dominanta. Demon
  • Agridulce
    Anonym (Filmtips?) skrev 2011-09-20 15:50:51 följande:
    Ok. Tack! Ska kolla upp. Finns det annat som inom kategorin porrisar som kan rekomderas ock så? Nog liite lättare att få min andra hälft att titta på skulle jag gissa ;)
    Om du kikar på nån av p-rullesajterna (länkar inte här då FL blir så ilska då) så sök på BDSM, bondage el rough i kategorierna så får du upp mycket.
    Dock får jag väl varna att en del inom BDSM kan vara ganska hårt men då är det väl bara hoppa till nästa snutt.

Håller definitivt med Avigast om att The Secretary är en bra startfilm. Speciellt spankingscenen...mmmmm....
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anonym (Kryseis) skrev 2011-10-09 12:58:06 följande:
    bdsm-shoppen.se/
    Är ett bättre tips.
    Bästa shoppen i hela Sthlm.
    Det bästa är att de är ena riktiga hejare på att laga trasiga handväskor och andra läderpryttlar också.
    Butiken heter nämligen "utåt" Läderverkstan och är suveräna på läderreparationer. Och är man liiiiite modigare kan man finna lite festliga prylar längre in .
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anonym (längtar tillbaka) skrev 2012-01-04 22:13:24 följande:
    Jag var inne och kikade på Darkside en gång men det verkade ganska rörigt. Finns det något bra att hitta där?
    Personligen tycker jag att det är på tok för många galenpannor inne på DS. Självklart finns det även vettiga män (och kvinnor) men jag trivdes inte alls där.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anonym (Salope) skrev 2012-01-04 22:32:13 följande:
    Såklart det går att hitta! Tro mig...
    Men det är inte alls uteslutet att finns något sådant på DS. Man måste börja någonstans. 
    Håller med Salope.
    Att börja prata på DS, FL el andra forum tar dig ganska långt.
    Då får du en chans att ventilera dina tankar och hitta dina triggers.
    Det finns ju bra trådar här på FL att diskutera i.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-01-05 19:27:04 följande:
    Jag funderar lite, det verkar vara mer vanligt än ovanligt att ni har flera partners?
    Jag som är väldigt monogan, känner att jag kanske gett mig in i nåt jag inte skulle kunna hantera.
    Jag vill varken ha fler män eller dela min man med någon. Om jag är i ett fast förhållande såklart
    Två personer har sagt att de har flera män. Skulle nog säga att de är undantagen.

Men det är lite det jag ogillar med DarkSide eftersom det fläckvis verkar vedertaget och ok att ha flera partners. Jag dömer inte de som har det men det är inget jag vill ha själv och har väldigt svårt för de sk Mastrar som samlar på hela stall med slynor.

Jag vill lämna över mig till en man som tar hand om mig och ingen annan (sen om man väljer att ta in fler personer i själva leken är en helt annan sak).
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anonym (Salope) skrev 2012-01-05 20:23:49 följande:
    Jag tror det är lite vanligare i BDSM-kretsar att man är lite mer år det polygama hållet.
    Men alla vill ju såklart inte ha det så.

Personligen skulle jag inte se något hinder om jag hade en Master med mer än en slyna. Men det där är ju helt indivduellt.   

Men du vet ju hur girig och egotrippad jag är. Finns liksom inte plats för någon annan.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anonym (Salope) skrev 2012-01-05 20:28:32 följande:
    Haha mm...
    Jo jag förstår vad du säger, men jag ser det på ett sätt jag inte ens vågar skriva ut i tråden trots min anonymitet (bland de som inte vet vem jag är...).

Och som sagt, everything ain't for everybody. 
    Nu blir jag ju enormt nyfiken på hur du tänker. Inboxa el skriv på annan plats. Pliiiiiiiiis
    Naughty by nature
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...