Dominans och Undergivenhet...
Modigt och jag tror det är rätt.
Modigt och jag tror det är rätt.
Jag har en liten fråga, eller egentligen tusen men orkar inte skriva alla.
Jag har haft kontakt med en dominant man, men fick tillslut känslan av att det inte va på riktigt, så tog upp diskussion med han om att jag ville gå vidare, inte bara ha kontakt via dator och telefon utan faktiskt gå vidare, jag vill ju ha en riktig relation inte bara en lek.
Han menade då på att han vill ha all kontroll och så innan vi går vidare, finns det verkligen kvinnor som går med på det. Jag kunde det inte, varpå han blev grinig och önskade mig lycka till i fortsättningen, i det läget kändes han mer som en trotsig unge än en dominant man.
Tänker jag fel?
Jag är totalt oerfaren.

Nu har jag inte någon större erfarnehet i frågan men spontant känns det inte så sunt med att ha ett hot om avslut hängande över sig.
Om jag ska kunna lämna över kontrollen till någon så vill jag vet att han förvaltar den väl och en stor dos trygghet krävs för att det ska fungera. Men det är jag det, alla funkar vi olika.

Jag funderar lite, det verkar vara mer vanligt än ovanligt att ni har flera partners?
Jag som är väldigt monogan, känner att jag kanske gett mig in i nåt jag inte skulle kunna hantera.
Jag vill varken ha fler män eller dela min man med någon. Om jag är i ett fast förhållande såklart

Om vi tar bort allt som har med dominans och undergivenhet att göra då. Jag är inte undergiven på det viset och har inte tillåtit honom att styra mig överhuvudtaget. Det som blev konstigt var ju det som skedde, MIN känsla, som han inte kan styra alls.
Han intresserar mig, som person. under tiden vi pratat så har han berättat han e dominant.