Dominans och Undergivenhet...
fast ibland blir det lite luddigt, vissa saker bör man kanske undvika för att det finns risker o andra sidan kanske riskerna inte alltid är så stora, hemma har vi just nu det där lilla problemet med breath-control, borde kanske undvikas pga risker men ändå...
torrknull i analen, tja, är det helt torrt eller bara utan glidmedel? hur stora är riskerna egentligen?
jag godtar absolut att maken straffar mig med påtvingat analsex utan glidmedel. fast så himla bra straff om det är allvar är det ju inte för det ligger ganska nära njutning...funkar bättre som ett sätt att markera dominans än direkt straff tycker jag.
Jag personligen gillar ju analsex och skulle nog klara av det, om det inte vore för att det skulle krävas våld för att lyckas göra det på mig och då skulle det lätt kunna hända andra skador också. Skada ringmuskeln är inget jag vill göra, hur ug jag än är.
Ja, breathe control är ju inget vem som helst bör ge sig på.
Straff för mig är allt annat än njutning, även för Herrn. Det är inte sexuellt, även om straffet kan vara av sexuell art.
Ett straff för mig skulle kunna vara stryptag, på fullt allvar. Att Herrn med en hand håller mig om halsen. Då har han full kontroll och jag ger mig omgående. Det handlar inte om sex, det handlar om att han fysiskt markerar sin dominans.