Inlägg från: Anonym (ug äntligen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ug äntligen)

Dominans och Undergivenhet...

Har satt mig i en jobbig sitts o denna gången låter han mer allvarlig än någonsin.. mitt humör spårade ur när vi var iväg o en blick med orden du kan räkna med konsikvenser ikväll när jag kommer hem... visst! tänkte jag men när han stod i dörren på väg till jobbet o sa -du vet vad du har att vänta ikväll.. då kom klumpen i magen
    Har glömt mobilen i bilen som han har med sig också så chans till förhandling verkar svårt att få till..
    Känner mig nervös o lite ledsen, varför kan jag inte tänka efter innan?

ugflickan

• Anonym (ug äntligen)

Han vart lugn o sa att han älskade mig men att jag behövde fostras för min upproriskhet o snäsighet, så jag kom inte undan men jag kan lova att jag försökte men det gjorde bara saken värre.. efteråt tog han hand om mig o sa att nukanske du tänker efter inna du är uppkäftig nästa gång. Idag har jag ont o tycker fruktansvärt synd om mig själv   skyll dig själv, det är inte synd om dig. Det skall kännas så du inte gör om det igen..

Idag behöver jag mycket kärlek o bara vara nära, o det får jag..

ugflickan

• Anonym (ug äntligen)
    kaji skrev 2011-06-06 11:58:05 följande:
    känns det bra nu då?
    Det känns psykiskt bra det lär nog dröjja innan jag tjaffsar emot igen.
    Tack för att du fråga! Han är jätte go o kramar mig mycket o talar om hur fin jag är och att han älskar mig..
    Han gjorde det bara för mitt eget bästa, det vet jag ju innerst inne.

ugflickan
  • Anonym (ug äntligen)
    kaji skrev 2011-06-06 12:02:35 följande:
    glädjen finns vid alla de tusentals andra tillfällena.

det finns  humor, lek, utbyte, vardag, ömhet, förtroende, närhet, kärlek och glädje nästan alltid.

någon enstaka gång finns missnöje, ilska, oenighet och straff.
    Precis så...
  • Anonym (ug äntligen)

Här var det tvärt om med mina peircingar. I mina "inskolning" ingick att de skulle bort o jag skall klä mig som en ordentlig flicka.. inte för uringat o inte för korta kjolar om inte vi är hemma.. spara ut håret för -kort hår är för killar o sen tror jag ärlig talat att han gillar o hålla i mitt hår under sex. Sen tyckte han jag var för benig, vilket var min egen önskan men det har ändrats på en del saker. Men men.. jag gjorde valet att ha ett TPE förhållande o det är väl det som gör att jag är tryggare nu i mig själv trotts allt. Ångrar inte mitt beslut hur tufft det än är mellan varven. Älskar min Dom man så mycket!

ugflickan

• Anonym (ug äntligen)

Det är väl så, de ändra på det de vill o vi accepterar, älskar dem kanske just därför att de bestämmer o har makten att göra det..

ugflickan

• Anonym (ug äntligen)
    kaji skrev 2011-06-06 15:52:51 följande:
    eller de har fått makten för att vi älskar dem:)
  • Anonym (ug äntligen)

Gott   Berätta gärna mer hur det går sen

• Anonym (ug äntligen)
    Anonym (Ny här) skrev 2011-06-27 18:45:20 följande:
    Kul initiativ, men jag hade väldigt svårt med färgen på texten. Ett tips bara.
    Mannen sa också precis det, så nu är texten vit Han hade visst också gett mig ett uppdrag som han skrev i bloggen nyss..

Vet jag ju inte om jag vill att alla skall läsa men men hans ord är lag.
    Denna veckan är vi totalt barnfria så nu skall det släppas loss
    Han har varit så snäll idag vi åkte till köpcentrat så jag fick köpt fina nya underkläder till mig.

Ug
  • Anonym (ug äntligen)

Nu e jag arg!!

Ärligt talat! Ibland undrar jag om människan medvetet gör mig förbannad!? Skit sur e jag nu så jag ångrar att jag gjorde frukost åt honom. Här blir ingen mer service från min sida idag! Förövrigt så är det väl tur att jag inte kom iväg tioll jobbet idag för jag får springa på toa stup i kvarten efter att han sprutat sin satt i min stjärt i morse.. Åhh!!!!

Idag får han inte min tillgivenhet det kan han ge sig på!
  • Anonym (ug äntligen)

Han skulle iväg en kort stund men säger när han står i dörren att han blir borta 3 timmar..  kunde han väl kläckt ur sig lite tidigare eller!? Skrikandes

• Anonym (ug äntligen)

Här har allt rett ut sig igen men det tog lite tid då jag pga av olika saker varit oerhört stressirriterad, trött m.m.. så efter en tuff helg så bad jag om att få bli straffad/fostrad för att komma "back on track" igen.

Hur jag än försökt så har jag inte kunnat vara så undergiven som jag lovat vara trotts att han varit hård o bestämd mot mig o jag har inte kännt för att vara tillgiven heller. Det som hände när tiden gick var att jag själv började må mentalt dåligt av att inte kunna vara den jag behöver vara i relation till min Dom (man). Undergiven....

Så för första gången i mitt liv så fick jag smisk på bara stjärtenSkäms

http://lydigflicka.blogspot.com/

Nu känns allt mycket bättre, men jag hoppas han sätter på mig hårt ikväll som den Dom man han är Drömmer

ugflickan

• Anonym (ug äntligen)

Vill ha mer, inga klagaomål ang gårkvällen ...Tungan ute

ugflickan

• Anonym (ug äntligen)
    Anonym (Gudrun) skrev 2011-07-17 16:09:20 följande:
    puff elli puff
    Ja det var på tiden att någon gjorde men vad skall vi köra igång för härlig diskution nu då!?
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...