Anonym (Ny här) skrev 2011-06-23 09:58:47 följande:
Nej, man är inte sjuk för att man har fantasier.
Jag kan ju berätta om mina fantasier jag använder ibland... Men ffa så är det den sortens porr jag kollar på och blir kåt av.
Det är skamlöst utnyttjande. Ingen njutning för min del alls, flera män som gör vad dom vill, vad det nu kan vara. Bunden, upphängd, dubbelmackad, klämmor lite varstans, stearin, spindel (eller vad det kallas som håller upp munnen), piskas på bröst, mus, knäveck och under fötterna, dildo i musen och bara analen och munnen (ledig), ren sexslav mao. Överraskningsmoment, dvs ögongbindel, hålla för näsan och jag blir munknullad djupt.....
Vissa saker både vill jag och har upplevt, vissa saker passar jag mig för.
Och jag är inte sjuk för det

Nej, jag vet ju att det inte är sjukt utan snarare ganska vanligt numera när det blivit mer accepterat. Det är väl det djuriska i oss som tar över.
Jag tänder inte på avancerade saker, när det blir misshandel och förnedring så tänder jag av direkt. Om någon blir hårt piskad tex så mår jag snarare illa och tycker synd om personen snarare än blir kåt. Fast jag vet att den personen sannolikt vill ha det så. För mig är lagom bäst och det psykologiska är viktigt när jag kollar på BDSM porr. Jag vill inte bli hårt slagen med tillhyggen så att jag får stora utbuktningar, då gör det bara ont. Det är själva situationen jag tänder på, inte smärtan även om det gärna får svida en del så att det känns
Det är märkligt hur detta finns i mina tankar konstant! På dagarna, på kvällarna när jag ska sova så ligger jag och fantiserar om den här mannen och olika situationer som skulle kunna uppstå i min utopi

Kombinationen att han ser hyfsat bra ut, är runt 40 år, auktoritet (chef- modell högre) och ändå jordnära och omtänksam samt har humor... det HJÄLPER inte mig!! :-/ Hur tar man reda på om han uppskattar sånt här eller inte? Jag tror ju att de flesta män (ja jag vet, väldigt generaliserande nu) uppskattar att tjejen är undergiven och speciellt om de är dominanta i sin personlighet, som han är. Jag skulle vilja "leka" på jobbet och verkligen spela på att han är chef och jag är under honom som en outtalad överenskommelse liksom.