Inlägg från: Anonym (UG) |Visa alla inlägg
  • Anonym (UG)

Dominans och Undergivenhet...

Anonym (Salope) skrev 2011-05-05 09:49:25 följande:
    Det brukar uppskattas att skriva hans namn med ett rött läppstift någonstans på kroppen...innan man skickar bilden alltså
    Åh, tack för tipset! Det måste jag prova sen! Det kommer nog att bli uppskattat!
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-05 09:53:31 följande:
    Kan inte annat än att ge dig tummen upp!
    Tack Skäms
  • Anonym (UG)
    Anonym (Scarlet) skrev 2011-05-05 10:06:13 följande:
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-05 09:49:25 följande:
    Det brukar uppskattas att skriva hans namn med ett rött läppstift någonstans på kroppen...innan man skickar bilden alltså
    Asbra tips! Jag ska genast göra båda..
    Du får berätta sen vad du fick för reaktion!
  • Anonym (UG)
    Anonym (Undergiven) skrev 2011-05-05 09:59:07 följande:
    Min partner säger att han kommer att få det ur mig. Vi får väl se. Han har erfarenhet av både det ena och det andra så kanske han lyckas?
    Då tror jag nog att du bara kan vänta och se.... Det låter som att det kommer att bli bra och du kommer nog ha annat än din egen kropps utseende att tänka på när det väl blir aktuellt med andra
  • Anonym (UG)
    Bedhead skrev 2011-05-05 14:10:24 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58770856.html
    Har ju självklart röstat. Kul!

Nu måste jag åka å hämta barnen och sen åka till affärn för att kunna laga den mat som min man bett/beordrat (?) mig att göra ikväll...
  • Anonym (UG)
    Anonym (Scarlet) skrev 2011-05-05 17:16:33 följande:
    Jag sparade läppstifttricket som ett ess i rockärmen till nästa gång jag behöver ett bra mms. Nu skrev jag bara att jag var rakad och nyduschad och att jag väntade på honom och hans order. Fick svar direkt, att han var nöjd med mig och skulle inspektera. Sen sms:ade vi lite vidare. Sen kom han hem på lunchen Vilken bra dag dethär blev, vilken tur att jag hittade den här tråden. Nu ska gamla takter vakna!

Mer tips på att stimulera sin mästare? Kom igen, ge mig era bästa!
    Va roligt att läsa!!! Ja, ibland behöver man bara lite ny inout och en knuff i rätt riktining för att det ska bli ...alldeles, alldeles underbart...

Vill oxå ha mer tips! Och ska gärna dela med mig av fler oxå vid tillfälle.

Nu ska jag iväg å träffa en tjejkompis, blir säkert lite onyktert å sexsnack. Me like! Skål
  • Anonym (UG)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-05 19:21:09 följande:
    Va roligt att läsa!!! Ja, ibland behöver man bara lite ny inout och en knuff i rätt riktining för att det ska bli ...alldeles, alldeles underbart...

Vill oxå ha mer tips! Och ska gärna dela med mig av fler oxå vid tillfälle.

Nu ska jag iväg å träffa en tjejkompis, blir säkert lite onyktert å sexsnack. Me like! Skål
    Input ska det förstås va
  • Anonym (UG)
    Ernst Hugo skrev 2011-05-05 19:19:06 följande:
    Denna tråden är en skön nystar i ämnet oxå - lysande initiativ!
    Kan bara hålla med! Kyss
  • Anonym (UG)

Hade en väldigt trevlig kväll igår.... Två lagom snurriga tjejer å dessutom både min man och min master som gav oss instruktioner per sms   blev en del mms skickade. Det hela var egentligen ganska oskyldigt men själva situationen var upphetsande i sig.

• Anonym (UG)
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-05-05 22:35:06 följande:
    Ja, vi får väl se hur det utvecklas. Det gör mig grymt effektiv eftersom jag ju vill göra honom stolt på alla plan och det innebär inte att jag bara säger Ja och Amen utan han vill ha någon som kan argumentera emot honom också och säga vad man tycker. Jag funkar bäst i såna relationer med chefer rent generellt.

Alla tänder vi på olika saker. Själv skulle jag bli väldigt avtänd av att bli kallad slyna men jag vet att många undergivna vill känna sig som killens slyna. Det är bra att han underhåller dig mellan gångerna ni ses så att du känner dig speciell. Kan tänka mig att det kittlar till varje gång du får ett sms?
    Jag är säker på att din chef uppskattar att du kan argumentera för din sak, ingen chef vill väl ha en medarbetare som är ett mähä? Är du dessutom effektiv så kan han ju verkligen inte klaga. Vi får bara hoppas att du får något tillbaka för din ansträngning (förutom lönen...)

Ordet slyna i sig väljer jag att se som ganska oladdat (hora däremot är värre och mycket mer förnedrande). Att bli kallad för någons slyna känns för mig (i de sammanhang jag väljer att vara det) mer kärleksfullt. Det låter ju kanske bisarrt men det är ett så tydligt sätt att visa att jag inte är den som bestämmer, att jag finns till för honom.
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...