Inlägg från: Anonym (Salope) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Anonym (UG) skrev 2011-05-05 09:48:06 följande:
    Själv har jag precis fått skicka en bild på mig i BH och med undergiven blick.... Skriv "din lilla slyna längtar efter Dig och vill göra Dig nöjd..."  ?

Vad som helst tror jag funkar, han kommer bli glatt överraskad! Go girl!
    Det brukar uppskattas att skriva hans namn med ett rött läppstift någonstans på kroppen...innan man skickar bilden alltså
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-05 09:47:21 följande:
    tack...
    min känsla är att det kan uppstå ett tillstånd där allt skalas bort och kvar finns urstarka emotioner, total ömsesisidig tillgivenhet och mkt mer.
    eller vad säger du/ni?
    Ja absolut. Du vet att jag håller med.
    För mig är det en del av upphetsningen. Att känslorna, mitt i det tillsynes hårda, är så innerliga.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-05 09:50:45 följande:
    Åh, absolut... Upplevde det första gången när vi hade en annan man med, min man höll i mig och kysste mig när den andra mannen hade sex med mig och jag vill bara titta in i min mans ögon och veta att han fanns där för mig. Det var såå starkt.

Sen behöver ju den känslan inte bara uppkomma isamband med sex men det var då jag först kände så iaf.
    Kan inte annat än att ge dig tummen upp!
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-05 13:31:04 följande:
    hmmm hur många ug kvinnor har anslutit sig till denna tråd, skulle kunna tänka mig att det finns otroligt många fler på FL eller är det så de allra flesta är tillfredsställda i sina befintliga relationer...
    Mmm och många verkar ha gemensamt, att de är i ett förhållande där de vill bli dominerade, men ej får utlopp för det.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-05 13:43:07 följande:
    det tycker jag, vilka frågor skall det vara?

är inte alls ug
    lätt ug
    ganska ug
    mkt ug
    kan inte leva utan
    varje fråga upprepas i 2 varianter....får leva ut det och får inte leva ut det

;)
    something along those lines?
    Då måste vi ju definera vad "lätt", "ganska" och "mycket" ug är. Min erfarenhet är att det tolkas väldigt olika av alla. Jag har stött på kvinnor som gillar smisk en lördagskväll, som kallar sig ug. Men det finns nog ingen klar definition...

Hur skulle du beskriva en lätt respektive mycket undergiven kvinna?
  • Anonym (Salope)
    Bedhead skrev 2011-05-05 13:52:13 följande:

Ug som får respektive inte får leva ut (Kvinna/man)

Dominant som får eller inte får leva ut (kvinna/man)

Smart!

Så who's on it?
  • Anonym (Salope)
    kire skrev 2011-05-05 14:01:07 följande:
    Haha, det kan ju vara båda också, alltså både dominant och undergiven, finns ju något som kallas switch...

Hon jag träffar är gift men i relation till sin man är hon dominant, MYCKET dominant t.o.m, han är den undergivne, hennes cuckoldslav. Men, som jag beskrev i ett tidigare inlägg, med mig, för mig är hon min följsamma, lilla kåtslyna, min "ägodel". Och att låta honom se på, se hur fullständigt skamlöst hon bjuder ut sig för mig, till mig, sin MAN som hon säger, göra klart för honom att det bara är jag och de män som hennes "ägare" bjuder ut henne till som får knulla henne gör henne ju än kåtare. Och eftersom han därmed får det han vill som undergiven cuckold så är ju alla nöjda med det arrangememanget.
    Vilket trevligt arrangemang...
  • Anonym (Salope)
    Bedhead skrev 2011-05-05 14:04:06 följande:
    Jag!
    Fint
  • Anonym (Salope)
    Agridulce skrev 2011-05-05 17:37:16 följande:
    Men!!! Ni kan ju inte fortsätta diskutera nu när jag drar på krogen.

*switchar och bossar runt med alla i tråden (fast jag suger på att switcha).*
    Hahahaha...jag ska försökta hålla mig!
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...