Inlägg från: Anonym (UG) |Visa alla inlägg
  • Anonym (UG)

Dominans och Undergivenhet...

Anonym (villvaraslyna) skrev 2011-05-07 22:15:53 följande:
    tack!! kan lägga till äatt min man är den enda jag har varit med sexuellt och vi har varit ihop i 11 år och har två barn en snart 5åring och en 2åring
    Säger hej jag med!

Vi hade några gemensamma nämnare, har varit ihop med min man i snart 11 år och har en femåring och en två
    åring.
  • Anonym (UG)
    Foxy79 skrev 2011-05-08 09:07:30 följande:

Vi har ett sexliv där jag är undergiven men inte i vardagen så det kanske inte räknas på riktigt? :) Jag brukar också få lite uppdrag som jag ska göra och blir ibland utlånad till någon annan. Jag satt och läste hela tråden igår och blev riktigt kåt, berättade för mannen och han funderade lite. Vi har ett hus ute på gården där det finns en festlokal och tvättstuga. Igår var det ett gäng killar i vår ålder som hade fest där ute. Mannen kom med min buttplugg och en vågad klänning och sa till mig att byta om och sedan sätta i pluggen och gå ut och boka tvättstugan vilket jag givetvis gjorde.

Tack snälla ni för en riktigt härlig kväll sen!

Instämmer med föregående.... VAD hände sen??? Fick du och din man sällskap?
  • Anonym (UG)

Känner mig lite nere idag, min man är borta på jobb hela helgen ochdå vet jag hur trött han är när han kommer hem, orkar knappt se mig. Och min master har varit på tjänsteresa den senaste veckan och då kan han förstås ge mig mer uppmärksamhet än när han är hemma hos sin familj (det förstår jag!) och nu när han är hemma igen och jag helt plötsligt inte har nån som bryr sig om mig så känner jag mig så ensam och trött. Lyxproblem kanske men jag är iaf deppig

• Anonym (UG)
    Foxy79 skrev 2011-05-08 10:22:56 följande:
    Ledsen att göra er besvikna tjejer men vi fick inget sällskap men hade det väldigt skönt själva.
    Det är inte så illa det heller! Men var det någon i festsällskapet som uppmärksammade dig iaf?
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-08 10:42:04 följande:
    Lyxproblem är lika bekrymrande som andra problem ibland
    Du får trösta dig med att detta är ett övergående sådant (och kanske med lite choklad också )
    Tack! Mmm, jag försöker tänka så men just nu går det sådär.
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-08 10:42:56 följande:
    Meddela mig när du har läst, än så länge har jag bara låtit mannen som har äran läsa den. Han uppskattade den minst sagt. Men intressant med en kvinnas syn på det hela.
    Du gör mig sååååå nyfiken salope! Hur ska vi lösa det här? Kan jag få läsa? Om jag tex inboxar avigast så kanske hon kan vidarebefodra det till dig så kan du inboxa mig sen? (Krångliga hemliga klubben! ) Eller så får någon starta en medlemstråd för slynor å mastrar (Där skulle iofs jag kunna tänka mig att hänga en del... )

• Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-08 11:08:59 följande:
    Det blir nog bra, skiner solen där du bor?
    Här är det underbart väder. Ta en skön bok och gå till en park, trädgård, balkong, eller liknande och koppla bort alla negativa tankar
    Lättare sagt en gjort, men hey!

Jag har funderat på att göra denna tråden stängd faktiskt. Jag skriver väldigt mycket i andra trådar på forumet och har mina bilder uppe etc, det är endast därför jag är försiktig. Det positiva med en medlemstråd, är ju att vi kan vara mer öppna och lära känna varandra på ett helt annat sätt, det negativa är ju att det blir svårt för nya att komma in, men ja, kanske en till tråd helt enkelt. För "invites only"?
    Men den kan man inte starta anonym va?
    Tack för tipsen! Solen skiner fantastiskt här och jag har njutit av den.

En medlemstråd kan du inte starta anonymt men jag tänkte att någon av dom som inte är anonyma här i tråden kanske skulle vilja göra det? Det är ett bra sätt att våga vara icke-anonym. Nya medlemmar kan man ju bjuda in eller be om en personlig presentation kanske isf?

Hoppas du (och alla andra slynor... ) har en bra dag salope!
  • Anonym (UG)
    Foxy79 skrev 2011-05-08 10:34:10 följande:
    Stod tre killar utanför och rökte när jag kom ut och de tystnade alla tre och sen hörde jag hur de viskade bakom ryggen. Fick många uppskattande blickar när jag gick förbi dem på tillbakavägen hem. Kul att retas lite.
    Verkligen!
  • Anonym (UG)
    Agridulce skrev 2011-05-08 13:53:25 följande:
    Jag kan försöka kirra låst tråd när jag är vid en dator (nu iPhonen).
    Skål
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-08 14:32:31 följande:
    Ja en mycket bra idé.
    Kan vem som helst gå med i en sådan grupp eller måste man bli inbjuden? Får den som står för gruppen "godkänna" den nya medlemmen t ex?

Ja, jag är lite paranoid, men det har både med mitt privat och yrkesliv att göra
    Och jag vill verkligen kunna diskutera fritt! Känner mig lätt hämmad här.
    Har funderat på ett till användarkonto, men tror det ej är tillåtet och jag skulle bara glömma vem jag var inloggad som hahaha...
    Skapar man en medlemstråd kan man tex lägga in en länk här eller skriva vad tråden heter så får den som är intresserad ansöka om medlemsskap.

Vem som helst kan ansöka om att bli medlem i en melemstråd men innan man blir medlem måste den/de som står som värdar godkänna det, de har även rätt att stänga av medlemmar.
  • Anonym (UG)
    Agridulce skrev 2011-05-08 14:37:50 följande:
    Oh det är på G.
    Tråden är fixad
    Agridulce skrev 2011-05-08 14:49:03 följande:
    Svårt att tro att jag jobbar med IT (el så beror det på för mycket skumpa igår) men jag har inte riktigt rett ut det här med inbjudningarna än. Filar på det.
    Skål
    Om inte annat är det ok att inboxa mig. Tiger som muren om tösabitarnas identitet.
    Bra jobbat!   Får att få tillåtelse att skriva... Hur göra?
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...