Inlägg från: Anonym (Salope) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Anonym (UG) skrev 2011-05-06 15:17:58 följande:
    Hänger med? Skojar du? Kunde ha skrivit det själv

....salope aussi... Skål

Älskar att vara trotsig, precis som du säger med en blick eller ett enkelt ord som vi båda vet vad det står för. Gillar att skriva att jag varit och tränat för att han ska få mera motstånd nästan gång vi ses (vilket förstås inte gör någon skillnad, jag vet att jag inte har någon chans).
    Skål

Underbart!
    Jag sitter och funderar över koppel...jag älskar tanken på att visas upp, har en mycket stark exhibionitisk sida. Vill vara naken, iförd endast höga klackar, en vacker buttplug och ett koppel, så att mannen kan visa upp sin slyna. Njutning. (Slyna är helt klart mitt favoritord, till och med låter vackert).
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-06 15:29:37 följande:
    Jag kan bli väldigt tänd på tanken men vet att om det blev verklighet skulle jag stå där med blossande kinder... Men det hör ju lite till oxå och tillsammans med någon som jag litar på fullt ut vet jag att det skulle bli underbart.

Jag skulle kunna tänka mig att ha någon typ av tunt läderband runt halsen som ser ut som ett halsband men som jag och min master vet är ett koppel och att han har en kedja som han kan sätta fast i halsbandet när han vill. Då kunde jag ha läderbandet runt halsen när vi ses som en signal mellan oss att jag är hans ...slyna...
    Precis.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-06 15:38:04 följande:
    Jag tar dig gärna hem på middag hos några vänner där några trevliga par är inbjudna. Du är givetvis den enda slynan där. Det skulle bli uppskattad
    Jag skulle fullkomligt njuta av att vara i dina trygga dominanta händer...
    Gör vad du vill och behöver.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-06 16:17:09 följande:
    så sexigt med tillit och ömsesidighet i en sådan situation eller hur?
    Absolut och rent nödvändigt. Jag har länge fantiserat om en mans händer runt min hals...eller kanske bara en? Sådant kräver total tillit. Eller att vara bakbunden. Underbara saker...
    Också att vara utelämnad, bland folk, att lita på att mannen tar hand om mig, på alla sätt och viss.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-07 21:30:39 följande:
    Har hade inte mycket hänt under dagen... Själv är jag ensam hemma hela kvällen, ingen som har något spännande att dela med sig av?

Själv testade jag att skriva Master på mitt ena bröst innan jag skickade iväg en bild nyss. Men får nog tyvärr vänta på svar, vet att han är upptagen så jag hoppas att mitt lilla tilltag inte retade upp honom... Skäms
    Underbart!

Jag har författat en längre novell, dedikerad till någon i tråden
    Får se om jag vågar dela med mig. Blev så inspirerad.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-07 21:35:36 följande:
    Å, det är väl klart att du ska dela med dig!!! Det låter väldigt spännande! Snääälllla? (För jag kan förstås inte säga åt dig på skarpen, det ligger inte i min natur kan bara be snällt!)
    Måste finna ett anonymt sätt att posta den någonstans.
    Den är alldeles för lång för tråden...
  • Anonym (Salope)
    Bedhead skrev 2011-05-07 21:55:02 följande:
    Posta Salope. Vore ju synd om inte alla fick njuta..
    Har du läst?
  • Anonym (Salope)
    Anonym (villvaraslyna) skrev 2011-05-07 22:11:26 följande:
    Hej!!

Har inte läst hela tråden men kände efter 7 sidor att jag måste skriva. Jag är en kvinna i en relation där jag har äntligen börjat bli dominerad. Jag har haft undergivna läggningen så länge jag minns men inte fattat förräns ett par år sedan. Nu så börjar min man fattar det och kan ställa upp ibland om han är på det humöret men det kommer inte naturligt för honom att vara dominant.

Jag har varit medlem på darkside ett tag nu och fått mycket utlopp på biblioteket där.

Skönt att hitta denna tråd!!
    Välkommen!
  • Anonym (Salope)
    Foxy79 skrev 2011-05-08 09:07:30 följande:

Vi har ett sexliv där jag är undergiven men inte i vardagen så det kanske inte räknas på riktigt? :) Jag brukar också få lite uppdrag som jag ska göra och blir ibland utlånad till någon annan. Jag satt och läste hela tråden igår och blev riktigt kåt, berättade för mannen och han funderade lite. Vi har ett hus ute på gården där det finns en festlokal och tvättstuga. Igår var det ett gäng killar i vår ålder som hade fest där ute. Mannen kom med min buttplugg och en vågad klänning och sa till mig att byta om och sedan sätta i pluggen och gå ut och boka tvättstugan vilket jag givetvis gjorde.

Tack snälla ni för en riktigt härlig kväll sen!

Helt underbart!
    Buttplugs är något av det absolut bästa som finns
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-08 10:24:28 följande:
    Känner mig lite nere idag, min man är borta på jobb hela helgen ochdå vet jag hur trött han är när han kommer hem, orkar knappt se mig. Och min master har varit på tjänsteresa den senaste veckan och då kan han förstås ge mig mer uppmärksamhet än när han är hemma hos sin familj (det förstår jag!) och nu när han är hemma igen och jag helt plötsligt inte har nån som bryr sig om mig så känner jag mig så ensam och trött. Lyxproblem kanske men jag är iaf deppig
    Lyxproblem är lika bekrymrande som andra problem ibland
    Du får trösta dig med att detta är ett övergående sådant (och kanske med lite choklad också )
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...