Inlägg från: Anonym (Salope) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Bedhead skrev 2011-05-07 22:28:49 följande:
    Har försökt. Omgiven av tre sexåringar. Inte de bästa förhållanden för snusk. Ska läsa ordentligt imorgon.
    Meddela mig när du har läst, än så länge har jag bara låtit mannen som har äran läsa den. Han uppskattade den minst sagt. Men intressant med en kvinnas syn på det hela.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-08 11:03:45 följande:
    Tack! Mmm, jag försöker tänka så men just nu går det sådär.
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-08 10:42:56 följande:
    Meddela mig när du har läst, än så länge har jag bara låtit mannen som har äran läsa den. Han uppskattade den minst sagt. Men intressant med en kvinnas syn på det hela.
    Du gör mig sååååå nyfiken salope! Hur ska vi lösa det här? Kan jag få läsa? Om jag tex inboxar avigast så kanske hon kan vidarebefodra det till dig så kan du inboxa mig sen? (Krångliga hemliga klubben! ) Eller så får någon starta en medlemstråd för slynor å mastrar (Där skulle iofs jag kunna tänka mig att hänga en del... )
    Det blir nog bra, skiner solen där du bor?
    Här är det underbart väder. Ta en skön bok och gå till en park, trädgård, balkong, eller liknande och koppla bort alla negativa tankar
    Lättare sagt en gjort, men hey!

Jag har funderat på att göra denna tråden stängd faktiskt. Jag skriver väldigt mycket i andra trådar på forumet och har mina bilder uppe etc, det är endast därför jag är försiktig. Det positiva med en medlemstråd, är ju att vi kan vara mer öppna och lära känna varandra på ett helt annat sätt, det negativa är ju att det blir svårt för nya att komma in, men ja, kanske en till tråd helt enkelt. För "invites only"?
    Men den kan man inte starta anonym va?
  • Anonym (Salope)
    Agridulce skrev 2011-05-08 13:53:25 följande:
    Jag kan försöka kirra låst tråd när jag är vid en dator (nu iPhonen).
    Nice!

Ser fram emot det!
    Du kan ju iaf inboxa mig om det är något
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-08 13:49:24 följande:
    Tack för tipsen! Solen skiner fantastiskt här och jag har njutit av den.

En medlemstråd kan du inte starta anonymt men jag tänkte att någon av dom som inte är anonyma här i tråden kanske skulle vilja göra det? Det är ett bra sätt att våga vara icke-anonym. Nya medlemmar kan man ju bjuda in eller be om en personlig presentation kanske isf?

Hoppas du (och alla andra slynor... ) har en bra dag salope!
    Ja en mycket bra idé.
    Kan vem som helst gå med i en sådan grupp eller måste man bli inbjuden? Får den som står för gruppen "godkänna" den nya medlemmen t ex?

Ja, jag är lite paranoid, men det har både med mitt privat och yrkesliv att göra
    Och jag vill verkligen kunna diskutera fritt! Känner mig lätt hämmad här.
    Har funderat på ett till användarkonto, men tror det ej är tillåtet och jag skulle bara glömma vem jag var inloggad som hahaha...
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-08 15:08:22 följande:
    Skapar man en medlemstråd kan man tex lägga in en länk här eller skriva vad tråden heter så får den som är intresserad ansöka om medlemsskap.

Vem som helst kan ansöka om att bli medlem i en melemstråd men innan man blir medlem måste den/de som står som värdar godkänna det, de har även rätt att stänga av medlemmar.
    Agridulce skrev 2011-05-08 14:49:03 följande:
    Svårt att tro att jag jobbar med IT (el så beror det på för mycket skumpa igår) men jag har inte riktigt rett ut det här med inbjudningarna än. Filar på det.
    Skål
    Om inte annat är det ok att inboxa mig. Tiger som muren om tösabitarnas identitet.
    Låter mycket bra det här!
  • Anonym (Salope)

Det blir ju alltså helt möjligt att starta en tråd där man kan posta längre noveller och sådant, eller hur?

Blir ju visserligen sjukt långa inlägg, men rent praktiskt borde det ju gå?
    Så bra att man kan starta olika trådar, även inom gruppen.
    En fråga om galleriet dock. Jag lade upp en bild, och valde att även icke medlemmar ska kunna se den, då stod mitt nick under bilden (synligt för mig) så jag tog bort bilden.
    Kan andra se vem som lagt upp bilder som är synliga för allmänheten?

• Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-08 15:30:51 följande:
    Jag tror nog att om du väljer att lägga upp en bild som alla kan se så kan oxå alla se vem som lagt upp den. Bättre då att välja att bara medlemmer ska kunna se bilden (vis av erfarenhet så kan det även vara bra att ligga lite lågt med bilder öppna för alla, det finns många som är lättstötta och vill anmäla och då kan tråden bli rensad av moderatorer...)
    Ah.
    Tack för tipset.
  • Anonym (Salope)
    medow skrev 2011-05-08 16:23:02 följande:
    Hej på er .. har läst lite i tråden och tycker det är så härligt att läsa om starka fria människor som njuter av sin sexuallitet ...
    Så länge man har respect och tillit för varandra så är allt bra :)
    Underbart att du känner så!
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-09 09:47:39 följande:
    hallå alla, välkommen till en skön och solig måndag och vecka fylld med snusk och njutning.
    Har det startats en nymedlemstråd eller är det samma, dvs denna som nu förvandlats till medlemstråd?
    kram och smisk
    Hahaha vilken trevlig måndagshälsning
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-09 10:08:52 följande:
    tack du, hann läsa ikapp denna tråd och fullkomligt älskat att se vilken flitig och motiverad slyna du är. Sammantaget börjar jag min arbetsvecka ...väldigt kåt....och sugen...du förstår nog vad jag menar;)
    Absolut...
    En ren njutning att vara till din tjänst på det viset.
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...