Marockans pojkvän
Hejsan!
Jag är själv gift med en marockan, och jag är själv också det (fast född i Sverige). Och jag måste bara säga dig att NEJ, alla flörtar verkligen inte med alla i Marocko! Tvärtom. Det anses vara väldigt respektlöst att göra det faktiskt, speciellt om man är gift/har ett förhållande med någon.
Hade det varit min man som gjort sådär, hade han fått se på ett och annat, och det första hade varit att slänga ut honom på direkten!
Ingen man som verkligen älskar ens kvinna kan göra något hans kvinna inte accepterar. Glöm aldrig det. Jag vill absolut inte vara taskig nu, men sanningen är den att han verkar inte respektera dig och troligtvis så utnyttjar han dig för att få sina "kära papper". Jag har sett det hända tusentals gånger och det lär nog aldrig sluta tyvärr.
Du förtjänar någon som respekterar dig. Finns massor med goda och bra män, tro mig. Ta det lugnt med han här marockanen. MÅNGA marockanska män utnyttjar ikke-marockanska kvinnor till max! Ta det från någon som verkligen vet hur marockanska män fungerar.
Ta det lugnt som sagt och lycka till!