Inlägg från: Rockabilly |Visa alla inlägg
  • Rockabilly

Kärlekshandtag!!

HUR i hela hisingen blir man av med bilringarna runt magen?!

Jag är ju smal i övrigt! Hjälp!

• Svar på tråden Kärlekshandtag!!
  • Rockabilly
    mamma linuttan skrev 2011-05-05 22:42:30 följande:
    Någon med samma problem som mej, det är en jä-ligt bra fråga. Om du kommer på hur så hör gärna av dej! Min sambo säger att det är min kostcirkel efterssom jag inte får bort den :) hihi
    Jag har mailat Anna Skipper nu och hon måste ju veta! Återkommer med svar =)
  • Rockabilly
    Sthlmsparlan skrev 2011-05-06 08:31:17 följande:
    Du lägger alltså benen 90 grader och tar ut underarmen åt samma håll som stöd för balansen! värt att testa!
    Oj jag fattar inte! Kan du inte måla på paint? Skrattande
  • Rockabilly

Måste bara säga att jag har fått svar från Anna Skipper! Trodde aldrig hon skulle maila tillbaka. Och hon skrev ett jättelångt mail, men tar det lite kortfattat här. Hon sa att jag antagligen har en "kortisolmage". Alltså att jag stressar så mkt att det sätter sig på magen. Jag ska stressa ner, köra lite yoga, träna och sluta äta mackor, potatis och pasta.

Så det ska jag hålla så får vi se om det blir ngn skillnad!

• Rockabilly
    Sthlmsparlan skrev 2011-05-09 08:21:33 följande:

Tänk dig att denna bild är tagen uppifrån. Sedan kör du situps, fast med benen 90 grader åt ett håll. Du kommer känna att det kniper till vid sidan av magen:) Den fula runda handen är alltså armen under kroppen som stöd ovh den  andra armen stödjer navken som vid vanliga situps
    Haha sicken snygger bild =) Nu fattar jag iaf! Tack!
Svar på tråden Kärlekshandtag!!