• Mammatill2tjejer

Fisa inför man/barn?

Jag vet inte om det här är rätt plats att lägga den här tråden, men hittade ingen bättre. Det är väl inte direkt vad jag vill kalla ett "seriöst" ämne...

Hur som helst; Jag sitter här med min syster och vi har - av någon anledning - kommit in på ämnet fisar.

Jag personligen har inga som helst problem med att fisa inför varken min man eller mina barn .
    Min syster å andra sidan hävdar bestämt att hon aldrig fisit inför varken sin man eller sina barn.

Vi började då fundera över hur vanligt det är att fisa inför barn och/eller partner, och huruvida det är vanligare bland män eller kvinnor?

Därför undrar vi nu; Fiser du inför din man och/eller dina barn, eller inte?

Man måste inte se för att tro, men ofta tro för att se
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fisa inför man/barn?
  • Pickeli

Ja såklart jag gör om jag behöver. Men med hyfs givetvis. Inte vid matbordet eller "på" någon...

• bizzziie

Håller med föregående, såklart jag gör det! Vadå, ska man inte vara sig själv med de man älskar? För jag menar, ALLA måste släppa väder för att inte få ont i magen!! Vad är problemet? Såklart ska man ha hyfs, sitter ju knappast o fiser vid bordet eller vid andra olämpliga situationer, men varken jag, m

• bizzziie

...varken jag, min sambo eller våra barn ska behöva skämmas för något så naturligt!
    Jag fiser framför mina nära vänner och mina föräldrar o syskon med, absolut!

Så töntigt att behöva gå till typ toan för att fisa!! Suck..

• lunkentuss

hahaha, såklart! Även vid matbordet o ibland "på" varann också... hahaha xD Fast det är roliga att fisa på nån än att bli fisad på xD

• syskonsförsök

Ja här hemma fiser vi inför varann.. Min man var inte riktigt van vid detta när vi träffades men han har vant sig. Jag skulle aldrig orka hålla mig eller gå iväg varje gång det behöver komma ut lite luft..

• Noxigen

8. Jag är MAN och det skulle aldrig falla mig in att fisa inför varken mina barn eller min partner.

• Lincon

Jag fiser i princip aldrig, producerar väl ytterst lite gaser antar jag, men det skulle aldrig falla mig in att fisa inför min sambo. Däremot känns det inte lika främmande om jag skulle göra det inför 4-åringen som antagligen inte skulle bry sig

Jag vet att jag vet, men jag vet det inte just nu
  • Gurkan

Kvinna och här hemma har vi släppt lös prutthumorn för många år sedan
    Dock inte vid matbordet eller om vi har främmat så klart! Men annars så är det fritt fram. Och självklart garvar vi om den låter extra roligt eller kommenterar om den luktar extremt vidrigt

• Lillismaj

Näe inte inför min man. Har väl hänt ngn enstaka gång under dessa tio år och då har vi skrattat. Men jag vill inte göra det till en vana för det är  avtändande tycker jag.
    Däremot så har jag gjort det inför min treåriga dotter och då skrattar vi massor.

• Thaleya

Jag är av åsikten att fisar och pruttar är äckliga, men samtidigt nautrliga.

Måste man så måste man , men man kan ju vända rumpan åt ett annat håll. Jag skrattar dock inte åt pruppar och fisar det känsn lite omoget, som att jag skulel ställa mig i badrummet när min kille skiter och asgarva..eh jaha?

jag fisar när jag måste, men jag fiser inte i ansiktet upp i någon eller framför människor jag knappt känner. Och fiser jag ber jag om ursäkt om det luktar illa, det är ju isåfall mitt fel att det luktar där andra är och det är inte så trevligt hur naturligt det än är.

• Mammatill2tjejer

Tja, verkar ju ändå vara ganska  vanligt att man fiser inför både barn och partner. Åtminstone här på familjeliv.

Här hemma har vi - som jag skriver i ts - inga problem med att fisa inför varandra.
    Däremot så fiser vi inte vid matbordet eller på varann. Vi fiser heller inte när vi är hemma hos andra eller när vi har besök.

Man kanske kan säga att vi håller fisarna inom familjen

Man måste inte se för att tro, men ofta tro för att se
  • Olw

Framför min man -absolut och sonen oxå men vår dotter har "fobi" mot fisar och blir arg om man fiser i hennes närhet haha så det låter jag bli

• astegmatism
    Mammatill2tjejer skrev 2011-05-06 11:45:27 följande:
    Jag vet inte om det här är rätt plats att lägga den här tråden, men hittade ingen bättre. Det är väl inte direkt vad jag vill kalla ett "seriöst" ämne... smile1.gif

Hur som helst; Jag sitter här med min syster och vi har - av någon anledning - kommit in på ämnet fisar.

Jag personligen har inga som helst problem med att fisa inför varken min man eller mina barn smile2.gif .
    Min syster å andra sidan hävdar bestämt att hon aldrig fisit inför varken sin man eller sina barn.

Vi började då fundera över hur vanligt det är att fisa inför barn och/eller partner, och huruvida det är vanligare bland män eller kvinnor?

Därför undrar vi nu; Fiser du inför din man och/eller dina barn, eller inte? smile5.gif
    Någonstans så måste det väl få komma ut, inte behöver man väl smyga för sin partner! 
  • funnyhowloveis

Ja, både min sambo och jag fiser hej vilt här hemma. Om man inte kan känna sig bekväm med den man är tillsammans med, med vem kan man då känna sig bekväm med? Det är ju a och o i ett förhållande. Allt är inte bara guld och gröna skogar, inte heller magarna ;)

• En glad tjej

Här hemma fiser vi när vi behöver, både vuxna och barn. Garvar också om det låter roligt haha! Vi är en riktig fisfamilj, jag är värst ð???

• dessan59

nä, det gör jag inte. är väll lite pryd, men det känns främmande för mig och maken att fisa inför varandra. Jag har märkt att det är mycket bajs och kiss och prutt i en del trådar!! rapar gör jag inte heller, men olycker kan ju hända, men ber om ursäkt då.

Sen finns det människor som gäspar när man pratar i telefon, det tycker jag är oförskämt, ber om ursäkt där också....... om jag är normal? jotack det tycker jag!

Svar på tråden Fisa inför man/barn?