Inlägg från: elitepearl |Visa alla inlägg
  • elitepearl

Jäkla tonårstid!

=)

En till tonårsmorsa här!

Jag är helt paff, min lilla pojke är nu lika lång som mig, har storlek 41 i skor, luktar svett, svär och spottar som en borstbindare.. Har tjejer på rad, märkeskläder, basröst, uppkäftig, nonchalant, hamnar i slagsmål.. Dom flesta svaren innehåller.. ofta, palla, bög, jajajajaja, mmm, men det var inte jag... neger, kaxar dom med mig så..  och så vidare.. *SUCK*

Vad hände?

• elitepearl
    Dumlapumla skrev 2011-05-11 20:04:22 följande:
    Okej, jag vill bara hoppas in för att jag själv är tonåring. Och jag förstår allt ni säger, för att vi är hemska. Och jag ångrar mycket av det jag säger. Men snälla, ni måste föröska att minnas hur ni själva var. För det år så svårt. Det är bara en massor av kännslor och man vet inte vad man ska göra med dom. Man gråter skriker skrattar, liksom vad fan händer? (förlåt för språket). Och om era barn är väldigt ilskan av sig kan det vara för att dom inte får säga vad dom vill i skolan elelr bland sina kompisar så dom måste ta ut det över andra.

Men jag håller med er, det suger. Men vad ska man göra? Det går bara inte att hålla allt inne, då kommer man ju att explodera. ;)
    <3 tack för att du påminner mig <3

Jag håller med, det sög att vara tonåring, det va skittufft!
    Jag var arg på och bråkade med hela världen, tills jag stängde dörren till mitt rum. Då var jag liten och grät.

Så tack för att du påminde mig. Allt är nog som det ska vara för att allt ska bli som det ska bli, vi växer ju :)
  • elitepearl
    Fyrbarnsmorsa skrev 2011-05-12 20:39:20 följande:
    Denna är läsvärd och man orkar en dag till med trotsig tonåring
    Skriven av en tonåring

Låt mig få vara en trotsig tonåring,
    jag kommer att bli vuxen.
    Låt mig få skrika och springa min väg,
    jag kommer att återvända.
    Låt mig få hitta min egen väg,
    jag kommer ändå att söka.
    Låt mig få snubbla,
    jag kommer att resa mig.