• Art Vandelay

Bästa sjukhusserien

Japp det var de som jag kunde komma på, vilken är din favorit?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bästa sjukhusserien
  • IsDimma

Greys

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • SteelCurtain

inget kan slå Cityakuten!!! Avsnittet när Dr Greene är på Hawaii, där han dör, är det bästa jag någonsin sett på tv!!

• Yes I am

Skärgårdsdoktorn och greys

• Art Vandelay
    SteelCurtain skrev 2011-05-06 20:46:58 följande:
    inget kan slå Cityakuten!!! Avsnittet när Dr Greene är på Hawaii, där han dör, är det bästa jag någonsin sett på tv!!
    Ja det är så sorgligt, jag tycker bara att de höll igång serien lite för länge. Jag slutade titta runt säsong nio eller tio tror jag, men de gamla avsnitten är något av det bästa som har visats på tv.
  • Kazeer

Cityakuten.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • lövet2

Serierna är för olika för att de ska gå att jämföra. Jag röstar på:
    House
    Cityakuten
    Doktorn kan komma
    M*A*S*H

• Art Vandelay
    Starkast skrev 2011-05-06 20:48:23 följande:

Greys

Men som så många andra serier börjar det bli lite trist.

Ja speciellt de senaste avsnitten, men vi får hoppas på en bra säsongsavslutning.
  • Starkast
    Art Vandelay skrev 2011-05-06 21:00:38 följande:
    Ja speciellt de senaste avsnitten, men vi får hoppas på en bra säsongsavslutning.
    Den här veckan var katastrof när de bara sjöng hela programmet. Tyvärr för annars hade det varit spännande!
    Sista säsongsavslutningarna har det "löst sig" och spänningen har varit slopad. Både bra och dåligt. Samtidigt som det är jobbigt att behöva vänta månader på hur det gick är det skönt att slippa vänta
  • Linda1976

Nip/tuck
    Cityakuten
    Chicago Hope 

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
Svar på tråden Bästa sjukhusserien