• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • fair

9+5 idag men bm trodde jag gått några dagar längre, men jag får väl se på rul. Ok. Jag bokade privat just för att jag ville veta innan rul att allt såg bra ut.

• Maajsi
    Daria Anna Maria skrev 2011-06-13 08:33:00 följande:
    Vår pojk kom til oss den 12/6/2011 kl 12:22 med vikten 4260 gram och längden 51 cm. 

NAMN : VET EJ xD

Kom i vecka 39+1. Hade annars planerat snitt den 14 juni men han bestämde själv när han vill ut. 
    Grattis, vilken otorligt söt liten pojk!
    fair skrev 2011-06-14 20:49:08 följande:
    Jag var på ul idag och fick se en liten blobb med tickande hjärta :) helt underbart!!
    Åh, jag vill också se! Men får vänta några veckor till. Skönt att allt såg bra ut!
  • Daria Anna Maria

Tack alla. :)) 
    Äntiligen han är har!  

• minjalin

Jag var på vul idag och det var ett litet hjärta som tickade och bebisen sprattlade massor så det blir nog en liten livlig krabat det där ;) Känns så skönt att veta att den lever :) Tiden stämde också. Han fick det till v 11+2 och mensen säger 10+6 och det går ju inte att säga exakt på dagen när de är så små så jag fortsätter räkna efter min mens så får vi se vad rul säger :)

• fair

Leia: så underbart! Tänk så fantastiskt att man faktiskt kan se dem så tydligt trots att de är så små :) jag känner likadant med dagarna. När jag gjorde ul så fick bm det till 9+6/10+0 och jag hade räknat 9+4 så det får vara fram till rul :) har du fått tid till rul än? Jag ska dit 11/8. Synd att det är så länge till dess... Frökenfrågvis: grattis till plusset och välkommen till tråden :) när har du bf?

• MammaTillMaja
    fair skrev 2011-06-21 22:35:21 följande:
    Leia: så underbart! Tänk så fantastiskt att man faktiskt kan se dem så tydligt trots att de är så små :) jag känner likadant med dagarna. När jag gjorde ul så fick bm det till 9+6/10+0 och jag hade räknat 9+4 så det får vara fram till rul :) har du fått tid till rul än? Jag ska dit 11/8. Synd att det är så länge till dess... Frökenfrågvis: grattis till plusset och välkommen till tråden :) när har du bf?
    Tack! Hoppas verkligen att det går vägen så jag får följa med er och ni möjligen följa med mig på min resa. Enligt FL´s räknare så har jag BF 29 februari.
  • MammaTillMaja
    Edit mitt eget inlägg!
    18 februari är det beräknat BF. Jag skyller på att min hjärna går på högvarv efter ett minst sagt omtumlande besked om att ett pyre växer i min mage.
Svar på tråden 89:or som är gravida! :)