Smyckestillverkning
Nån fler än jag här inne som gör egna smycken & har lust att prata, ge tips & råd mm mm Vad gör ni för smycken? Själv gör jag mestadels namn/budskapssmycken i silverpläterad metall.
Nån fler än jag här inne som gör egna smycken & har lust att prata, ge tips & råd mm mm Vad gör ni för smycken? Själv gör jag mestadels namn/budskapssmycken i silverpläterad metall.

stenarna jag har är halvädelstenar. Bra priser!!! De jag har hemma ligger mellan 30-200 kr st. Allt är handgjort.
Någon speciell sten ni önskar så fråga. Har tillgång till jade, flera olika sorter agat, jasper, onyx, vulkaniskt glas, tigeröga, förstenat trä, granit m.m. Kan slipa i forner ni önskar, ovaler, kors, dropp form, runda.
Till sommaren hoppas vi på att få igång tillverkningen i sverige, småland. Då kommer det även finnas möjlighet att slipa, göra egna cabochoner!

Äntligen har jag öppnat min facebook sida för min smyckestillverkning och försäljning
Kika gärna in och om ni som har facebook: Gilla sidan och
Dela den gärna med er till era vänner <3
https://www.facebook.com/#!/PiasSmycken
Hmm vet inte om min länk funkar riktigt rätt :/
Men genom facebook.com kan man söka i sökraden på PiasSmycken så bör man hitta rätt
Bokstäverna ska skrivas som jag skrev här