• Helena 78

Smyckestillverkning

Nån fler än jag här inne som gör egna smycken & har lust att prata, ge tips & råd mm mm Vad gör ni för smycken? Själv gör jag mestadels namn/budskapssmycken i silverpläterad metall.

• Svar på tråden Smyckestillverkning
  • fialotta28
    beadis skrev 2011-12-06 06:42:04 följande:
    ifa någon undrar varför jag har varit lite frånvarande...så har min mans syster precis dött..min fina svägerska...bara 50år.  Rynkar på näsan

Ska försöka komma igång här igen...  
    Beklagar verkligen. Så hemskt.
  • Momat
    ifa någon undrar varför jag har varit lite frånvarande...så har min mans syster precis dött..min fina svägerska...bara 50år.  Rynkar på näsan

Beklagar sorgen! {#emotions_dlg.flower}
    Låt sorgearbetet få ta sin tid.
  • beadis
    Helena 78 skrev 2011-12-06 06:56:55 följande:
    Beklagar sorgen Gråter. Ta den tid du behöver, vi väntar på dig & finns här om du vill/behöver få prata av dig Hjärta

Tack!

Återkommer hit när när allt lagt sig lite mer...kaos i tankar o sorgen är obeskrivlig Rynkar på näsan 
  • beadis
    SabiinaA skrev 2011-12-06 11:00:48 följande:
    Hur gör man ett sånt här? Är det svårt att göra? Hur mycket kostar det att göra ett sånt? Tyckte att detta är underbart fint!
    Återkommer om det så fort jag kan..hoppas det är ok?
  • beadis

Tack till alla för att ni bryr er..

• MariesSilversmycken

Nej, vad tråkigt att höra. Se till att ta hand om dig själv och din familj nu!
  • MariesSilversmycken

Vore kul att hålla lite liv i denna trevliga tråden. Jag är gärna med på en utmaning till om det är fler som kan tänka sig det. Kanske skulle tvåan från förra gången, dvs. hannadesign välja nytt tema i så fall? Jag antar att beadis har en del annat att tänka på just nu...

• MariesSilversmycken

Jag handlar på www.eurodike.se ibland, och jag fick just deras nyhetsbrev där det står att de gärna vill skänka bort lite pärlor till folk som vill vara "inspiratörer". Kanske är någon här intresserad av detta!

Nyhetsbrev vecka 50

Vill du bli vår inspiratör?

En inspiratör får en påse med 200 g blandade av alla möjliga pärlor, kostnadsfritt. Inom tiden till 15/1 - 2012 måste du göra ett eller flera smycken eller annat roligt av pärlor och lägga ut på antingen Eurodikes blogg, din egen bloggsida (vi länkar) Eurodikes facebook sida eller här på denna sidan (skicka bilden till oss). Pärlorna får du behålla. Du måste kunna fotografera så att smycket blir klart och tydligt, jpeg-fil, alltså inget mobilfoto. De bästa modellerna blir använda av oss i vår marknadsföring.
    Anmäl dig som inspiratör. Gå in på
    kontaktsidan och anmäl dig där.
    OBS! Uppge namn och adress så vi vet vart vi ska skicka pärlorna.

• beadis

Nu börjar jag så smått komma tillbaka...fortfarande begravningen kvar..men men..

Någon som bestämt ett nytt tema?   

Svar på tråden Smyckestillverkning