• Ina 84

Solhatt till baby

Har försökt få tag på en liten solhatt till min lilla tjej på 6 veckor men det har inte varit det lättaste.
    Hittar bara mössor till små bebisar.
    Är det någon som vet vad man får tag på en liten solhatt?
  • Svar på tråden Solhatt till baby
  • Leone i Västerås

Jag köpte en i strl 36 på KappAhl till min minsting när hon var 6 veckor. En sån där vanlig med brätte och band under hakan. Tror den kostade typ 39:- så det var ju helt överkomligt

Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
  • MammaTillOliver

vi köpte en jättefin på HM igår, där finns =) ska väl även finnas på kappahl, lindex och Åhlens också =)

Oliver 24/1-2011
  • Ina 84
    MammaTillOliver skrev 2011-05-12 15:30:17 följande:
    vi köpte en jättefin på HM igår, där finns =) ska väl även finnas på kappahl, lindex och Åhlens också =)
    Tack Glad
    Va förbi dom affärena idag men då fanns de inga där.Då va dom troligen slut, min vanliga tur Flört Får åka till något annat sälle och kolla.
  • MammaTillOliver
    Ina 84 skrev 2011-05-12 15:38:30 följande:
    Tack Glad
    Va förbi dom affärena idag men då fanns de inga där.Då va dom troligen slut, min vanliga tur Flört Får åka till något annat sälle och kolla.
    haha så typiskt... men tror dom nyss fått in på HM så håll utkik du =)
    Oliver 24/1-2011
  • CoolJen

Jag är oxå ute efter en solhatt till min 10 veckors son. Kollade igår på både HM, Kappahl och Lindex men de minsta var för stora. Det fanns även hjälmmössor men de var för små.
    Är stl 42/44 den minsta?

• Alexi

Jag har köpt till min bebis på HM och PoP, på HM så sent som igår.

• Ina 84
    CoolJen skrev 2011-05-12 15:45:30 följande:
    Jag är oxå ute efter en solhatt till min 10 veckors son. Kollade igår på både HM, Kappahl och Lindex men de minsta var för stora. Det fanns även hjälmmössor men de var för små.
    Är stl 42/44 den minsta?
    Såg nu på lindex hemsida att de har solhattar där de finns med dragsko bak för bra passform. Hoppas de finns i butikerna oxå Skrattande
    Ang stolekarna så har jag inte hittat några mindre än 42/44.

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=14362428&styleid=14362422&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361;3275793
  • Bobbylina

Jag letade runt som tusan efter solhatt till min lilltjej som är 2 veckor, men det var slut i små storlekar överallt, men så titta jag på POP och där hade dom vanliga vita med UV Skydd, helt perfekt!

*Melwin*Elias*Evelina*
Svar på tråden Solhatt till baby