Solhatt till baby
Har försökt få tag på en liten solhatt till min lilla tjej på 6 veckor men det har inte varit det lättaste.Hittar bara mössor till små bebisar.
Är det någon som vet vad man får tag på en liten solhatt?
Barnenshus, babyproffsen brukar ha sånt.
Jag köpte en i strl 36 på KappAhl till min minsting när hon var 6 veckor. En sån där vanlig med brätte och band under hakan. Tror den kostade typ 39:- så det var ju helt överkomligt
vi köpte en jättefin på HM igår, där finns =) ska väl även finnas på kappahl, lindex och Åhlens också =)
Jag är oxå ute efter en solhatt till min 10 veckors son. Kollade igår på både HM, Kappahl och Lindex men de minsta var för stora. Det fanns även hjälmmössor men de var för små.
Är stl 42/44 den minsta?
Jag har köpt till min bebis på HM och PoP, på HM så sent som igår.
på lindex har jag köpt en solhatt till min son som är 4 veckor. det är en mjuk solhatt med snöre, verkar bra iaf!
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=14362382&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111360
Jag letade runt som tusan efter solhatt till min lilltjej som är 2 veckor, men det var slut i små storlekar överallt, men så titta jag på POP och där hade dom vanliga vita med UV Skydd, helt perfekt!