Mäklararvode, okej pris?
Vi ska sälja en tvåa på 55 kvadrat i söderort i stockholm (stureby närmare bestämt). Lägenheten beräknas gå för ca 1,6 miljoner. Har fått ett fastpris från HusmanHagberg på 39.500 kr. Låter det skäligt?
Vi ska sälja en tvåa på 55 kvadrat i söderort i stockholm (stureby närmare bestämt). Lägenheten beräknas gå för ca 1,6 miljoner. Har fått ett fastpris från HusmanHagberg på 39.500 kr. Låter det skäligt?
Vi måste sälja snabbt så vi hinner inte ta in offerter från hur många som helst. I priset ingår annonsering på hemnet och liknande siter, fotografering, annons i press och bobutik, utskick i närliggande områden samt sms utskick till 180 pers som uttryckt intresse för liknande lägenheter i vårt område.
Nu har vi valt mäklaren. Han slängde med en flyttstädning och vi gick även på känsla. Det känns rätt helt enkelt. Mäklaren har dessutom sålt en hel del i området.
Vilka siter det var har jag inte i huvet. Annons kollar iaf jag själv i hela tiden. Bobutiker stannar jag också vid ofta. Trots att jag kollar hemnet. Det är nog olika hur man är helt enkelt.