Inlägg från: MikkisPikkis |Visa alla inlägg
  • MikkisPikkis

Överraska sambo. Tips??

Killen har vart borta ett tag och kmr hem nu på söndag runt 16, jag hade tänkt laga massa god mat och efterrätt etc men har fullt upp med barnen och tror inte jag hinner det. Ngn som har tips på ngn överraskning lr ngt annat lätt recept....

• Svar på tråden Överraska sambo. Tips??
  • MikkisPikkis

Ja, jo... kanske hade tänkt mig ngt annat. Haha vi har typ aldriiig badat ihop. Bara knöligt att trängas inne i badkaret hehe,,,

Men var ett bra tips annars. Men ja, tänkt mig ngt annat men vet ej vad--

• MikkisPikkis

ja, jo det är ju sant. haha, ngt sex existerar inte här ändå haha

• MikkisPikkis

köpa hem mat låter ju kanon... synd att jag ej har bil hemma... så det går ej...

hm... ska se vad jag hittar på...

• MikkisPikkis
    haha! , Evilash... Sånt existerar knappt här hemma för tillfället... Så därför vill jag krångla till det med massa mat och grejer...
    och
    Nja, är ju inte så kul att äta makaroner och korv... Hm...
    fasiken vilken dålig fantasi jag har. Ehm... ska se om jag kommer på ngt...
  • MikkisPikkis

haha Jo, men det skulle jag kunna göra men barnen är ju hemma... 2½ år & 6 månader så det går ju lixom inte...

Kan ju inte få barnvakt heller samt att tjejen saknar pappa så...

• MikkisPikkis

Ja, det är ju så. Han älskar ju god mat över allt annat därför tänkte jag det först men har lixom inget bra recept som går ngrlunda fort. Har ju 2 små vildingar hemma...

Vet liksom inte vad jag ska hitta på annars...

Vi umgås såå lite och ses så det känns verkligen som jag vill och behöver göra ngt som han verkligenblir lycklig över men vaaad??*suck*

hm, hm...

• MikkisPikkis

hihi! nja... vet inte evilash om han skulle "bry sig" särskilt mkt då haha...

iaf. han älskar räkor kom jag på men DOCK färska... finns det att köpa nu? Näe... tror inte det... hepp...

• MikkisPikkis

Ngn mer som har ngt litet tips?

Kanske ngt LÄTT recept... (dock inte tacos... )

Svar på tråden Överraska sambo. Tips??