Sambon surar jämt
å brusar upp. ikväll så blev han sur å röt åt mej å vårt barn som nyss börjat gå på pottan.
H*n ville visa pottan med kisset å jag hann ej ropa innan h*n rev åt sen den å ville visa så jag tänkte att äsch lite kiss gör inget....(annat med bajs då)
då snäser han åt oss att Kom inte in hit med det...riktigt elakt snäs...
Vi blev jättesnopna bägge 2. å ledsna....
kan tillägga att han aldrig bytt mer än 3 blöjor sen barnet föddes vintern 2003. aldrig tagit något större ansvar. å då jag påpekar lite fint att han inte gjort så mycket bli han arg då med. å säger en massa elakt.
om jag nångång skäller så blir han sur...Jag får inte klaga,men om han klagar å snäser å jag bråkar tillbaka säger han att man kan inte säga nåt för jag blir sur....
men så är det inte...
jag blev besviken att han blev livrädd för pottan typ...som han motvilligt bar iväg då vi gick å tvättade rumpan sen... jag blev sååå. ja sååå sur. okej om han inte bytt blöjor men kan han inte se lite piss i en potta kan han aldrig va ha vårt bar´n ensamt.
han har världes fobi för nakenhet verkar de som oxå...Barnet får inte se han naket i duschen eller nåt typ. hände en gång å då fick han typ panik då med....
blev spådd en gång å då även om man ej tror det eller ej så sa hon...din sambo å du har gått igenom mycket. herregud.
jag började nästans gråta bara av de orden...
om alla skulle veta...men nästans 7 år ihop vill jag inte ge upp. men de är så jobbigt...allt det här...
Är han pappa eller är han inte pappa... tyvärr kan jag ej formulera mej så bra. de va mest det med pottan som gjorde mej ledesn. bara för att barnet ville visa genast....