• zatori

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Första magbilden jag lägger upp. Vecka 11+6. :)
  • zatori

C R : Oj, vilken stor och fin mage redan i vecka 16! Är du säker på att de tinte är två därinne? :)

• zatori

Här kommer en bild från förra veckan. :) Vecka 15. (14+0)
    En liten kula har det allt blivit, även om jag faktiskt även precis ätit på bilden också. ;)
  • zatori
    anmaelli skrev 2011-08-07 10:57:07 följande:
    Vilken fin bild Zatori! Både magen och omgivningen :)
    Åh, tack! :) Vad gullig du är.
  • zatori
    shadowstorm skrev 2011-08-07 17:32:26 följande:
    Vilken otroligt vacker bild, om du vill kan jag hjälpa dig med horisonten så den ser rak ut? :) Bara skriva åt mig då så hjälper jag dig för det var verkligen ett vackert kort. Och jag kan fotoredigering :)
    Tack, vad snäll du är! Tror dock att det finns flera bättre kort i min sambos kamera som jag ännu inte sett ännu. (Han tog bara ett par snabba med min kamera så jag kunde lägga in i bloggen, därav slarvigheten och den sneda horisonten) Men OM det mot förmodan inte skulle finnas någon bild med rak horisont i hans kamera heller så hör jag av mig till dig så du får hjälpa mig! Tack så mycket för erbjudandet. :)
  • zatori

Heavenlie: Haha, kul att du fick inspiration. Vilken supersöt mage du har!

Majskorn: Tycker den ser jättefin och rund ut och inte alls som en vecka8-mage. :)

• zatori

Färsk bild från idag. :) Det känns som att magen börjar bli lite rundare nu. Känner mig liksom spänd/hård i övre delen av magen, mer än i nedre nu. Någon som känner igen det? Bilden är från Vecka 17. (16+6)
  • zatori

Majskorn: Åh, så söt! Själv ska jag iväg på RUL om en timme!

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"